Macie uwagi?
Macie uwagi?
Jeśli chcecie zgłosić uwagę dotyczącą funkcjonowania sklepów sieci Biedronka oraz zakupionych w nich produktów, możecie zgłaszać je bezpośrednio do biura obsługi klienta, czynnego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu: tel. 800 080 010 lub (22) 205 33 00, e-mail [email protected]
W liście do redakcji czytamy: - Obawiam się że naprawa może potrwać nawet kilka tygodni. Podobna awaria nagrzewnicy miała miejsce w lutym zeszłego roku i trwała trzy tygodnie.
Informację otrzymaliśmy przed kilkoma dniami. Na sygnał natychmiast zareagowaliśmy.
Skontaktowaliśmy się z przedstawicielami właściciela sieci.
Tego samego dnia przyszła odpowiedź - z informacją, że zgłoszenie wymaga weryfikacji. Wczoraj otrzymaliśmy konkretną odpowiedź.
- Potwierdzamy, że we wskazanej placówce miała miejsce awaria pieca do ogrzewania 22 i 23 stycznia br., co skutkowało obniżeniem temperatury na sali sprzedaży do ok. 10C. Awa-ria została już usunięta i obecnie sklep funkcjo-nuje bez zakłóceń -piszą przedstawiciele biura prasowego Jeronimo Martins Polska SA.
- Zaznaczamy, że sytuacja miała charakter incydentalny i podjęliśmy natychmiastowe działania mające na celu usunięcie awarii oraz zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków pracy: cieplejszych ubrań, częstszych przerw w pracy, a także gorących napojów.
Zapytaliśmy o wskazaną przez naszą Czytelniczkę ubiegłoroczną awarię.
- Potwierdzamy, iż w ubiegłym roku również doszło do awarii pieca w tym sklepie - przyznają przedstawiciele firmy. - Usterka została usunięta w najszybszym możliwym czasie. Warto jednocześnie pamiętać, że sieć Biedronka liczy obecnie ok. 2400 sklepów i przy takiej skali działalności mogą zdarzyć się incydenty, takie jak przywołana awaria pieca - na wszystkie tego typu sytuacje reagujemy jednak jak najszybciej jest to możliwe.
