MKTG SR - pasek na kartach artykułów
6 z 14
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Urząd Miasta w Inowrocławiu - jak działa podczas epidemii...
fot. archiwum

Jak są czynne urzędy w Kujawsko-Pomorskiem i Chojnicach? Co powinieneś wiedzieć interesancie [lista]

Urząd Miasta w Inowrocławiu - jak działa podczas epidemii
Urząd realizuje sprawy w formie korespondencyjnej, telefonicznej lub elektronicznej za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych e-PUAP (adres: https://epuap.gov.pl) oraz e-mailowo poprzez adres: [email protected].

Adresy i numery kontaktowe do wszystkich komórek organizacyjnych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Inowrocławia (adres: http://bip.inowroclaw.pl). Korespondencję tradycyjną można składać do skrzynki podawczej w budynku przy al. Ratuszowej 36 w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.

Kasa Urzędu Miasta Inowrocławia czynna będzie w godzinach od 7.30 do 15.00.

Od 19 października 2020 r. do odwołania kontakt bezpośredni będzie możliwy wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu się tylko w nw. sprawach realizowanych przez wskazane komórki organizacyjne...

W budynku przy al. Ratuszowej 36:
- Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli - e-mail: [email protected]
- w sprawach: podatku od nieruchomości, środków transportowych i rolnego, licencji na przewóz osób (taxi) oraz lokalowych – tel. 52 35 55 200,
- w sprawach: potwierdzania profilu zaufanego, działalności gospodarczej oraz zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych – tel. 52 35 55 288.

- Wydział Spraw Obywatelskich - e-mail: [email protected]
- w sprawach dowodów osobistych - tel. 52 35 55 310, 52 35 55 338,
- w sprawach ewidencji ludności - tel. 52 35 55 312, 52 35 55 289,
- w sprawach udostępnienia danych z rejestru mieszkańców – tel. 52 35 55 313,
- w sprawach prowadzonych postępowań meldunkowych – tel. 52 35 55 337.

O wydanie dowodu osobistego oraz wymeldowanie i zameldowanie można wystąpić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych e-PUAP.

Urząd Stanu Cywilnego – e-mail: [email protected]
- w sprawach rejestracji urodzeń i zgonów – tel. 52 35 55 211,
- w sprawach rejestracji małżeństw – tel. 52 35 55 308, 52 35 55 311.

O wydanie odpisów wszelkich aktów stanu cywilnego oraz rejestrację urodzenia dziecka z małżeństwa można wystąpić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych e-PUAP.

W budynku przy al. Ratuszowej 33-35:
Wydział Dróg i Transportu – e-mail: [email protected]
- w sprawach z zakresu przebudowy lub remontu infrastruktury telekomunikacyjnej istniejącej w pasie drogowym drogi publicznej, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym drogi publicznej, udostępnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu kanału technologicznego oraz zajęcia pasa drogowego drogi publicznej w celu umieszczenia w nim infrastruktury telekomunikacyjnej lub prowadzenia robót w tym pasie dotyczących infrastruktury telekomunikacyjnej – tel. 52 35 55 204, 52 35 55 476.

- Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości – e-mail: [email protected]
- w sprawach decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – tel. 52 35 55 291,
- w sprawach związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości – tel. 52 35 55 225, 52 35 55 226,
- w sprawach zaświadczeń oraz wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – tel. 52 35 55 291, 52 35 55 424,
- w sprawach związanych z numeracją nieruchomości – tel. 52 35 55 304.[/lista]

W budynku przy al. Henryka Sienkiewicza 1:
- Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia – e-mail: [email protected]
- w sprawach z zakresu pomocy społecznej, w szczególności świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych – tel. 52 35 55 261.

- Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa – e-mail: [email protected]
- w sprawach decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji – tel. 52 35 55 256,
- w sprawach decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów – tel. 52 35 55 306.

W budynku przy ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33:
- w sprawach związanych z odpadami komunalnymi – tel. 52 35 55 533, 52 35 55 534.

Od 15 października przed Urzędem Miasta w Inowrocławiu stoi skrzynka podawcza
W związku z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem i obowiązującymi obostrzeniami, osoby które chcą ograniczyć kontakt z pracownikami Urzędu Miasta Inowrocławia i złożyć dokument bez potwierdzenia, mogą skorzystać ze skrzynki podawczej.
Jest ona wystawiona od 15 października, przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miasta Inowrocławia (przy al. Ratuszowej 36).

Zobacz również

Koszykarski Trefl rozpoczyna półfinały ze Śląskiem

NOWE
Koszykarski Trefl rozpoczyna półfinały ze Śląskiem

Wypadek z udziałem ambulansu w Krakowie

Wypadek z udziałem ambulansu w Krakowie

Polecamy

Sabalenka o drugim finale w dwa tygodnie ze Świątek: „Nie będę ostrożna, zaryzykuję”

Sabalenka o drugim finale w dwa tygodnie ze Świątek: „Nie będę ostrożna, zaryzykuję”

Abramczyk Polonia Bydgoszcz wypożyczyła jednego z juniorów

Abramczyk Polonia Bydgoszcz wypożyczyła jednego z juniorów

Eurojackpot - 17.05.2024. Poznaj ostatnie wyniki losowania

Eurojackpot - 17.05.2024. Poznaj ostatnie wyniki losowania