Jak są czynne urzędy w Kujawsko-Pomorskiem i Chojnicach? Co powinieneś wiedzieć interesancie [lista]
Urząd Miasta w Inowrocławiu - jak działa podczas epidemii
Urząd realizuje sprawy w formie korespondencyjnej, telefonicznej lub elektronicznej za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych e-PUAP (adres: https://epuap.gov.pl) oraz e-mailowo poprzez adres: [email protected].
Adresy i numery kontaktowe do wszystkich komórek organizacyjnych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Inowrocławia (adres: http://bip.inowroclaw.pl). Korespondencję tradycyjną można składać do skrzynki podawczej w budynku przy al. Ratuszowej 36 w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.
Kasa Urzędu Miasta Inowrocławia czynna będzie w godzinach od 7.30 do 15.00.
Od 19 października 2020 r. do odwołania kontakt bezpośredni będzie możliwy wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu się tylko w nw. sprawach realizowanych przez wskazane komórki organizacyjne...
W budynku przy al. Ratuszowej 36:
- Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli - e-mail: [email protected]
- w sprawach: podatku od nieruchomości, środków transportowych i rolnego, licencji na przewóz osób (taxi) oraz lokalowych – tel. 52 35 55 200,
- w sprawach: potwierdzania profilu zaufanego, działalności gospodarczej oraz zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych – tel. 52 35 55 288.
- Wydział Spraw Obywatelskich - e-mail: [email protected]
- w sprawach dowodów osobistych - tel. 52 35 55 310, 52 35 55 338,
- w sprawach ewidencji ludności - tel. 52 35 55 312, 52 35 55 289,
- w sprawach udostępnienia danych z rejestru mieszkańców – tel. 52 35 55 313,
- w sprawach prowadzonych postępowań meldunkowych – tel. 52 35 55 337.
O wydanie dowodu osobistego oraz wymeldowanie i zameldowanie można wystąpić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych e-PUAP.
Urząd Stanu Cywilnego – e-mail: [email protected]
- w sprawach rejestracji urodzeń i zgonów – tel. 52 35 55 211,
- w sprawach rejestracji małżeństw – tel. 52 35 55 308, 52 35 55 311.
O wydanie odpisów wszelkich aktów stanu cywilnego oraz rejestrację urodzenia dziecka z małżeństwa można wystąpić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych e-PUAP.
W budynku przy al. Ratuszowej 33-35:
Wydział Dróg i Transportu – e-mail: [email protected]
- w sprawach z zakresu przebudowy lub remontu infrastruktury telekomunikacyjnej istniejącej w pasie drogowym drogi publicznej, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym drogi publicznej, udostępnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu kanału technologicznego oraz zajęcia pasa drogowego drogi publicznej w celu umieszczenia w nim infrastruktury telekomunikacyjnej lub prowadzenia robót w tym pasie dotyczących infrastruktury telekomunikacyjnej – tel. 52 35 55 204, 52 35 55 476.
- Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości – e-mail: [email protected]
- w sprawach decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – tel. 52 35 55 291,
- w sprawach związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości – tel. 52 35 55 225, 52 35 55 226,
- w sprawach zaświadczeń oraz wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – tel. 52 35 55 291, 52 35 55 424,
- w sprawach związanych z numeracją nieruchomości – tel. 52 35 55 304.[/lista]
W budynku przy al. Henryka Sienkiewicza 1:
- Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia – e-mail: [email protected]
- w sprawach z zakresu pomocy społecznej, w szczególności świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych – tel. 52 35 55 261.
- Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa – e-mail: [email protected]
- w sprawach decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji – tel. 52 35 55 256,
- w sprawach decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów – tel. 52 35 55 306.
W budynku przy ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33:
- w sprawach związanych z odpadami komunalnymi – tel. 52 35 55 533, 52 35 55 534.
Od 15 października przed Urzędem Miasta w Inowrocławiu stoi skrzynka podawcza
W związku z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem i obowiązującymi obostrzeniami, osoby które chcą ograniczyć kontakt z pracownikami Urzędu Miasta Inowrocławia i złożyć dokument bez potwierdzenia, mogą skorzystać ze skrzynki podawczej.
Jest ona wystawiona od 15 października, przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miasta Inowrocławia (przy al. Ratuszowej 36).