https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jak zbudować markę? Dowiesz się na StartUp Cafe

OPR. (JT)
Facebook, materiały organizatora
Po wakacyjnej przerwie wraca StartUp Cafe, czyli comiesięczne wtorkowe spotkania początkujących przedsiębiorców.

Każdy z nich korzysta, ale nie każdy wie, jak je wykorzystać - media społecznościowe, które mogą być świetnym narzędziem do zbudowania marki.

O tym, jak to skutecznie zrobić, powiedzą Tomek Hejankowski i Paweł Olszewski z agencji Social Room, która od września jest współorganizatorem StartUp Cafe, czyli comiesięcznych (w każdy drugi wtorek miesiąca) spotkań początkujący przedsiębiorców, chcących dzielić się wiedzą i doświadczeniami, budować relacje.

- Tomek to fan kreatywnego myślenia i niestandardowych rozwiązań, a Paweł - specjalista w dziedzinie brandingu. Ukończyli dziennikarstwo i komunikację społeczną. Razem z przyjaciółmi prowadzą startup - Social Room, w którym zajmują się kreowaniem wizerunku marki w social media. Uważają, że obecność firmy w mediach społecznościowych jest niezwykle istotna, jednocześnie zwracając uwagę, że nie wystarczy w nich wyłącznie „być” - wyjaśnia ideę spotkania Anna Trzybuszewska z ECD Consilis, współorganizatora.

Przeczytaj także: Działo się w regionie! Zobacz nasze podsumowanie [zdjęcia]

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy pobrać bilet ze strony suc14.evenea.pl. Opłata, w ramach której każdemu uczestnikowi przysługuje kawa/herbata i przekąska, wynosi 10 zł.

Wtorek, godz. 18 - StartUp Cafe; ECD Consilis, ul. Kościuszki 27, budynek B, wejście B4, wstęp 10 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Zwrot podatku dla emerytów. Tyle trafi na ich konto za Trzynastkę i Czternastkę

Zwrot podatku dla emerytów. Tyle trafi na ich konto za Trzynastkę i Czternastkę

Zmiany w zwolnieniach z abonamentu RTV. Te osoby także nie muszą go płacić

Zmiany w zwolnieniach z abonamentu RTV. Te osoby także nie muszą go płacić

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska