Jakie wyzwania stoją przed przedsiębiorcami w dobie internetu? Odpowiedź da konferencja "Firma przyszłości"

Agnieszka Domka-Rybka
www.firmaprzyszlosci.com.pl
6 czerwca w prestiżowej przestrzeni toruńskich Jordanek wystartuje druga bezpłatna konferencja zorganizowana z myślą o wyzwaniach, jakie w dobie internetu stoją przed przedsiębiorcami.

Konferencja „Firma przyszłości” to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, wysłuchania prelekcji inspirujących ludzi i nawiązania kontaktów biznesowych. Wśród prelegentów są wybitni eksperci, znani ze świata mediów i biznesu.

Jaka powinna być firma przyszłości? Odpowiedź da konferencja w Toruniu. Zarejestruj się!

Punkt programu to prelekcja prof. Leszka Balcerowicza. Profesor otworzy konferencję. Również profesor odpowie na pytania z sali.

Na uwagę zasługują także pozostali eksperci, jak m.in. Magdalena Dziewguć - szefowa Google for Work, Maciej Filipkowski - osoba, która o start-upach wie prawie wszystko, Marek Zuber - znany ze świata mediów ekonomista i ekspert w swojej dziedzinie, Aleksander Łaszek - twórca raportu o wpływie nowych technologii na gospodarkę, główny ekonomista FOR oraz eksperci i praktycy z obszaru marketingu, sprzedaży, komunikacji i reklamy.

Nie zabraknie też przedstawicieli toruńskich firm, m.in. Macieja Jóźwickiego, prezesa Marwitu, Janusz Kamińskiego z Trakido czy Adama Rudnickiego, który będzie reprezentował spółkę Neuca i przedstawi praktyczne aspekty współpracy start-upu z korporacją.

Konferencję podsumuje panel dyskusyjny. Wezmą w nim udział przedstawiciele świata finansów, marketingu, digital information i start-upów, którzy spróbują odpowiedzieć na pytanie „Jaka powinna być firma przyszłości?

Tegoroczna edycja zakłada tematy związane z megatrenadami w obszarach finansów, inwestycji, marketingu i transformacji cyfrowej.

Dzięki udziałowi praktyków uczestnicy dowiedzą się, jak kreować marki w czasach kryzysu zaufania i co determinuje decyzje zakupowe klientów. Podobnie jak w zeszłym roku, poznają dobre praktyki stosowane przez firmy, które odniosły sukces i usłyszą, jak na co dzień zmagają się one z problemami, które zna każdy prowadzący biznes.

Jak kreować marki w czasach kryzysu zaufania? Dowiesz się na konferencji "Firma przyszłości"

Firma przyszłości” to inicjatywa Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu, która od 1989 roku wspiera lokalny biznes, tworząc przestrzeń networkingową, organizując szkolenia, angażując się we współpracę między sektorami i reprezentując interesy toruńskich przedsiębiorców.

Szczegóły na www.firmaprzyszlosci.com.pl.

Fala upadłości dopiero przed nami?

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
miesz.

EU- Buzek, Grzyb, Kalinowski, Lewandowski, Łukacijewska, Olbrycht, Pitera, Szejnfeld, Siekierski, Zwiefka, Gierek, Pitera, Geringer de Oedenberg Liberadzki, Łybacka, Zemke

 

Eurodeputowani totalnej opozycji zagłosowała za dyrektywą o pracownikach delegowanych, czyli przeciw interesowi Polski.

 

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3