Coraz więcej ludzi, szczególnie w dużych miastach, umawia się ze znajomymi w barach kawowych. W październiku nowy punkt w bydgoskiej Galerii Pomorskiej otworzyło Tchibo. - W każdym miesiącu nasi klienci mogą kupić w promocyjnej cenie wybrany napój kawowy - mówi Ewelina Wasilewska, PR Menager. - Oferujemy również produkty konsumenckie z cotygodniowych, zmieniających się kolekcji. Każdy klient po ośmiu zakupach może liczyć na darmową kawę. Podobnie jest w IQ Coffee w Bydgoszczy.
W sieć "i coffee" 15 milionów złotych zainwestował znany dotąd z kolportażu prasy - Ruch. W całej Polsce ma powstać aż 100 kawiarni - znajdą się one nie tylko w centrach handlowych, ale i uczelnianych campusach, takich jak toruński UMK. - Ceny będą dostosowane do lokalnego rynku - zapewnia Marta Lau, rzecznik spółki. - Wszyscy klienci będą mieli także dostęp do internetu, przejrzą swoją ulubioną gazetę.
Jak dowiedzieliśmy się, prawdopodobnie już w przyszłym roku mieszkańcy Bydgoszczy i Torunia wypiją kawę w jednym z punktów Coffee Heaven.
- Polski rynek jest jeszcze daleki od nasycenia - mówią w kawiarniach.- Największy problemem to znalezienie dobrej lokalizacji, głównie od tego zależy sukces.
