KLIKNIJ I ZAGŁOSUJ - sprawdź aktualne wyniki głosowania |
---|
____________________
Co roku, 14 lutego, cały świat celebruje miłość. I choć o tym uczuciu opowiedziano już wiele historii, każda z nich jest niepowtarzalna i wyjątkowa. Widzimy to również w zgłoszeniach do naszej akcji Ona i On! Uczestnicy z chęcią chwalą się wspomnieniami szczególnych chwil przeżytych z partnerem lub partnerką, z dumą wysyłają ulubione, romantyczne zdjęcia i składają sobie nawzajem przepiękne życzenia. Te uczucia widać także w materiałach publikowanych po starcie akcji w mediach społecznościowych.
Miłość - jak to łatwo... pokazać! |
---|
Przeżywając z drugą osobą wyjątkowe, wspólne chwile, bardzo chętnie je fotografujemy. Chcemy utrwalić moment, zapamiętać go na dłużej i mieć możliwość powrotu do tych wspomnień po upływie lat. Właśnie dlatego prosiliśmy uczestników naszej akcji, aby podzielili się z nami swoimi ulubionymi wspólnymi zdjęciami, a oni po starcie plebiscytu chętnie dzielą się grafikami, w których pojawiają się właśnie ich fotografie:
Miłość to jednak nie tylko piękne, ważne momenty, ale też towarzyszenie sobie nawzajem w trudach codzienności. Dla wielu par, biorących udział w akcji, post na Facebooku to też idealne miejsce do podzielenia się wzruszającą historią ich relacji.
Warto pamiętać, że media społecznościowe kochają autentyczność. Posty, w których pokazujemy siebie, swój charakter i prawdziwe emocje, które nam towarzyszą, mają szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
A skoro o odbiorcach mowa, to choć niezbadane są wyroki algorytmu Facebooka, w zdobyciu publiczności na pewno pomogą pozostawione pod postem reakcje, komentarze i udostępnienia. Warto więc przypominać o tym odbiorcom oraz odpowiadać na pozostawione przez nich miłe słowa.
Zaskocz oryginalnością |
---|
Niecodzienne pomysły to Twoja specjalność? To świetnie! Media społecznościowe to najlepsze miejsce, aby dać upust kreatywności. Niezależnie, czy zdecydujesz się na autorską grafikę, czy stworzysz wyjątkową animację - odbiorcy na pewno to docenią!
All you need is... głos! |
---|
Siłą portali takich jak Facebook jest bez wątpienia społeczność. Publikowane przez każdego użytkownika posty docierają przede wszystkim do jego znajomych, przyjaciół czy rodziny. Jak pokazuje start akcji Ona i On, to także dobre miejsce, aby najbliżsi pokazali swoje wsparcie!
Każde takie udostępnienie informacji o udziale w akcji to dodatkowa szansa na dotarcie do osób, których uczestnicy nie mają w swoim kręgu Facebookowych znajomych. W podobnym celu nasi zakochani chwalą się przesłanym zgłoszeniem nie tylko na profilach prywatnych, ale też innych stronach, które prowadzą na platformie.
Media społecznościowe mają ogromną moc i warto skutecznie wykorzystać ją do promowania swojego udziału w akcji. Życzymy kreatywnych pomysłów w docieraniu do odbiorców oraz wielu głosów!