Koniec świata nie nastąpił -...

Koniec świata nie nastąpił - Asteroida miała uderzyć w Ziemię. Jasnowidz z Człuchowa komentuje

mw-g za se.pl, science.nasa.gov

Koniec świata nie nastąpił -  Asteroida miała uderzyć w Ziemię. Jasnowidz z Człuchowa komentuje

©Tomasz Bolt

Koniec świata w 2019 roku może nastąpić 1 lutego? Do Ziemi z ogromną prędkością zbliża się asteroida 2002 NT7. Czy uderzy w Ziemię, niszcząc wszystkie istoty żywe? Czy są powody do paniki? Będzie koniec świata? Krzysztof Jackowski, znany jasnowidz z Człuchowa ma przeczucie.

©Tomasz Bolt

Asteroida 2002 NT7 przeleci w pobliżu Ziemi.

Przez pewien czas NASA określała go jako obiekt potencjalnie zagrażający ziemi. Planetoidę o średnicy 1,5 km odkryto 17 lat temu. Od tamtej pory eksperci śledzili jej losy. Jak się okazuje, obiekt znajduje się bardzo blisko Ziemi, a obliczenia prognozują, że asteroida 2002 NT7 może uderzyć w Ziemię.

Wcześniej badacze podawali datę 13 stycznia 2019 roku na ewentualne uderzenie. Potem pojawiał się komunikat, że asteroida 2002 NT7 może uderzyć w Ziemię 1 lutego. Czy to zapowiada koniec świata?

Asteroida 2002 NT7 otrzymała 0,06 punktów w tzw.
    skali Palermo według której ocenia się ryzyko kolizji z ciałami niebieskimi. Po raz pierwszy w historii obserwacji obiekt astronomiczny otrzymał dodatnią wartość w tej skali. W 2002 roku, gdy rozpoczęto obserwację planetoidy, zakwalifikowano ją jako obiekt bliski Ziemi (NEO) i potencjalnie niebezpieczny (PHA).

NASA

Czy możemy czuć się bezpieczni? Czy Asteroida 2002 NT7 zagraża Ziemi? Wiemy już, ze obawy były nieuzasadnione. Zresztą opinia Krzysztofa Jackowskiego, jasnowidza z Człuchowa nie pozostawiała żadnych wątpliwości.

- Ja mam odczucie, że ten obiekt w żaden sposób nie zagraża naszej planecie - mówi jasnowidz z Człuchowa w rozmowie z "Super Expressem". - Mam nawet wrażenie, że zbliżenie się tej planetoidy nie odbije się większym echem wśród mieszkańców Ziemi. W moim odczuciu ta planetoida będzie dość daleko od naszej planety i nic złego nam się nie stanie - cytuje se.pl Krzysztofa Jackowskiego.

Podobnego zdania o tym, czy asteroida 2002 NT7 uderzy w Ziemię bylo naukowcy z NASA, którzy zapewniali, że nie dojdzie do tragedii i koniec świata 1 lutego 2019 roku nie nastąpi. Asteroida 2002 NT7 przeleci obok Ziemi, jednak nie wyrządzi żadnych szkód. Jednak było mnóstwo zwolenników teorii, według której zderzenie planetoidy z Ziemią jest nieuniknione zaś NASA milczy, by nie wzbudzać niepotrzebnej paniki.

Z kolei rosyjscy naukowcy twierdzą, że wpływ asteroidy 2002 NT7 na życie ludności Ziemi będzie ogromny.

Flesz - wypadki drogowe. Jak udzielić pierwszej pomocy?

Czytaj treści premium w Gazecie Pomorskiej Plus

Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

Komentarze (6)