mw-g za se.pl, science.nasa.govZaktualizowano
Koniec świata w 2019 roku może nastąpić 1 lutego? Do Ziemi z ogromną prędkością zbliża się asteroida 2002 NT7. Czy uderzy w Ziemię, niszcząc wszystkie istoty żywe? Czy są powody do paniki? Wiemy, że koniec nie nastąpił. Krzysztof Jackowski, znany jasnowidz z Człuchowa miał przeczucie.

Asteroida 2002 NT7 przeleciała w pobliżu Ziemi. Przez pewien czas NASA określała go jako obiekt potencjalnie zagrażający ziemi. Planetoidę o średnicy 1,5 km odkryto 17 lat temu. Od tamtej pory eksperci śledzili jej losy. Jak się okazuje, obiekt znajduje się bardzo blisko Ziemi, a obliczenia prognozują, że asteroida 2002 NT7 może uderzyć w Ziemię.

Wcześniej badacze podawali datę 13 stycznia 2019 roku na ewentualne uderzenie. Potem pojawiał się komunikat, że asteroida 2002 NT7 może uderzyć w Ziemię 1 lutego. Czy to zapowiada koniec świata?

Asteroida 2002 NT7 otrzymała 0,06 punktów w tzw. skali Palermo według której ocenia się ryzyko kolizji z ciałami niebieskimi. Po raz pierwszy w historii obserwacji obiekt astronomiczny otrzymał dodatnią wartość w tej skali. W 2002 roku, gdy rozpoczęto obserwację planetoidy, zakwalifikowano ją jako obiekt bliski Ziemi (NEO) i potencjalnie niebezpieczny (PHA).

NASA

Czy możemy czuć się bezpieczni? Czy Asteroida 2002 NT7 zagraża Ziemi? Wiemy już, ze obawy były nieuzasadnione. Zresztą opinia Krzysztofa Jackowskiego, jasnowidza z Człuchowa nie pozostawiała żadnych wątpliwości.

- Ja mam odczucie, że ten obiekt w żaden sposób nie zagraża naszej planecie - mówi jasnowidz z Człuchowa w rozmowie z "Super Expressem". - Mam nawet wrażenie, że zbliżenie się tej planetoidy nie odbije się większym echem wśród mieszkańców Ziemi. W moim odczuciu ta planetoida będzie dość daleko od naszej planety i nic złego nam się nie stanie - cytuje se.pl Krzysztofa Jackowskiego.

Podobnego zdania o tym, czy asteroida 2002 NT7 uderzy w Ziemię bylo naukowcy z NASA, którzy zapewniali, że nie dojdzie do tragedii i koniec świata 1 lutego 2019 roku nie nastąpi. Asteroida 2002 NT7 przeleci obok Ziemi, jednak nie wyrządzi żadnych szkód. Jednak było mnóstwo zwolenników teorii, według której zderzenie planetoidy z Ziemią jest nieuniknione zaś NASA milczy, by nie wzbudzać niepotrzebnej paniki.

Materiał oryginalny: Koniec świata nie nastąpił - Asteroida miała uderzyć w Ziemię. Jasnowidz z Człuchowa komentuje - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 15

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
n
nie było mnie tu

dobra, wiem że wymyślacie te ,,końce świata'' żeby mieć swoje 5 minut, ale potem skutki to nic nie naruszona ziemia.Po co straszyć ludzi?

Gość

Przestańcie Z Tymi Końca mi Świata Kurze Głowno Będzie 2,7 % Na Koniec Świata To Tyle Ile Jak Srasz N Kibli Zę Kubeł Pęknie J Co Nie Pękł xD PRZESTANCIE MIESZAC LUDZIĄ W GŁOWE I PIERDOLIC Też KURW... Y

E
Elo

Tak gadacie a tak szczerze nic nie wiecie xd pozdro elo takie bajki to dziecka na dobranoc elo

Gość

Cicho kurwa o tych końcach świata. Ja Pana Tadeusza czytam a nie.

B
Bizi

Co za pajac a gdzie ra zima stulecia sie pytam

z
zenon

Czy ten wybitny astrolog ma już pełen etat w "Gazecie Pomorskiej" ??????????

K
Kapitan Nemo

Koniecznie muszę wykupić dostęp do tych super wiadomości. Informacja o końcu świata jest bezcenna. W razie czego trzymam w ogródku międzygalaktyczna Arkę i mogę naczelnemu gazety udostępnić jedno miejsce za wcześniejszą informację o końcu świata.

A parę egzemplarzy gazety może się przydać w tej kosmicznej podroży bo jeszcze nie wszystkie problemy techniczne w nieważkości udało mi się rozwiązać. szczegóły na pokładzie.

S
Stan

A kogo to obchodzi co on bredzi, jeżeli jest katolikiem, to powinien wiedzieć "nikt nie zna dnia i godziny", czy on ma jakieś względy, że codziennie go widzimy na wiadomościach i jego pierdoły?

x
xxmen

końca Świata nigdy nie będzie,bo przecież Ziemia to nie Świat to tylko kurz w kosmosie. a jeżeli chodzi o życie na Ziemi to pewno wcześniej czy później będzie jakaś zagłada z kompletnie nie przewidzianej strony,,,

Z
Zuza

Niech jasnowidz zrobi sobie przerwę i postawi kloca.

c
czas na zmiany

Nowa partia Roberta Biedronia o nazwie WIOSNA jest super. Po raz pierwszy ktos tak otwarcie rozpoczął walke o nowoczesna, postepowa i europejska Polske z gnijącymi silami wstecznictwa, klerykalizmu i faszyzmu. Kondordat trzeba zerwac jednostronnie i nie negocjowac nowego dopóki pedofliski kler nie wyda do więzienia tych którzy gwałcą nasze dzieci, dopóki bogaty kler nie odda kasy która zagarnął z Funduszu Koscielnego i innych dotacji, dopoki religia nie zostanie wywalona ze szkol które sa do oswiecenia ludzi a nie do szerzenia katolickiego ciemnogrodu. Aborcja musi być za darmo dostępna dla kazdej kobiety az do 12 tygodnia ciąży. Kaczynskiego i innych zachłannych zlodziei z PIS i tych co łamali prawo i Konstytucje przez ostatnie 4 lata trzeba postawic przed Trybunalem Stanu gdzie odpowiedza za swoje występki.

K
Kama

Jackowski już wiele końców świata przewidział i jakoś nie było ani jednego!!! Tylko ludzi straszy i po co? Koniec świata? A to dobre!!!

L
Lk

Odstaw gościu marihuanę, bo Ci już mózg zupełnie zlasowało. Kopiujesz tę informacje pod każdym artykułem. Słyszysz juz jakieś "głosy" ? Ludzie przecież nie sa głupi i dobrze wiedzą że Kaczyński jest uczciwy i odmówił zrobienia przekrętu

Gość

Kaczynski ten PISowski katolicki kartofel pokazal na tasmach swoje prawdziwe oblicze. Jest zlodziejem takim jak jego kolega Rydzyk z sekty katolicko- pedofilskiej. Kaczynski chce ukrasc teren pod budowe wiezowcy w stolicy. Moze Patryk (Byle)Jaki z komisji reprywatyzacyjnej sie tym zainteresuje haha. Przed wyborami wyjdzie wiecej tasm z nagaraniami kaczora, rydzyka i innych z kleru oraz z PIS. Pan Misiewicz kochanek Macierewicza juz siedzi. Po wyborach pojdzie siedziec reszta liderow PIS i ich ukochani biskupi.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3