Koniec świata nie nastąpił - Asteroida miała uderzyć w Ziemię. Jasnowidz z Człuchowa komentuje

mw-g za se.pl, science.nasa.govZaktualizowano

Zobacz galerię (3 zdjęcia)
Koniec świata w 2019 roku może nastąpić 1 lutego? Do Ziemi z ogromną prędkością zbliża się asteroida 2002 NT7. Czy uderzy w Ziemię, niszcząc wszystkie istoty żywe? Czy są powody do paniki? Wiemy, że koniec nie nastąpił. Krzysztof Jackowski, znany jasnowidz z Człuchowa miał przeczucie.

Asteroida 2002 NT7 przeleciała w pobliżu Ziemi. Przez pewien czas NASA określała go jako obiekt potencjalnie zagrażający ziemi. Planetoidę o średnicy 1,5 km odkryto 17 lat temu. Od tamtej pory eksperci śledzili jej losy. Jak się okazuje, obiekt znajduje się bardzo blisko Ziemi, a obliczenia prognozują, że asteroida 2002 NT7 może uderzyć w Ziemię.

Wcześniej badacze podawali datę 13 stycznia 2019 roku na ewentualne uderzenie. Potem pojawiał się komunikat, że asteroida 2002 NT7 może uderzyć w Ziemię 1 lutego. Czy to zapowiada koniec świata?

Asteroida 2002 NT7 otrzymała 0,06 punktów w tzw. skali Palermo według której ocenia się ryzyko kolizji z ciałami niebieskimi. Po raz pierwszy w historii obserwacji obiekt astronomiczny otrzymał dodatnią wartość w tej skali. W 2002 roku, gdy rozpoczęto obserwację planetoidy, zakwalifikowano ją jako obiekt bliski Ziemi (NEO) i potencjalnie niebezpieczny (PHA).

NASA

Czy możemy czuć się bezpieczni? Czy Asteroida 2002 NT7 zagraża Ziemi? Wiemy już, ze obawy były nieuzasadnione. Zresztą opinia Krzysztofa Jackowskiego, jasnowidza z Człuchowa nie pozostawiała żadnych wątpliwości.

- Ja mam odczucie, że ten obiekt w żaden sposób nie zagraża naszej planecie - mówi jasnowidz z Człuchowa w rozmowie z "Super Expressem". - Mam nawet wrażenie, że zbliżenie się tej planetoidy nie odbije się większym echem wśród mieszkańców Ziemi. W moim odczuciu ta planetoida będzie dość daleko od naszej planety i nic złego nam się nie stanie - cytuje se.pl Krzysztofa Jackowskiego.

Podobnego zdania o tym, czy asteroida 2002 NT7 uderzy w Ziemię bylo naukowcy z NASA, którzy zapewniali, że nie dojdzie do tragedii i koniec świata 1 lutego 2019 roku nie nastąpi. Asteroida 2002 NT7 przeleci obok Ziemi, jednak nie wyrządzi żadnych szkód. Jednak było mnóstwo zwolenników teorii, według której zderzenie planetoidy z Ziemią jest nieuniknione zaś NASA milczy, by nie wzbudzać niepotrzebnej paniki.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 21

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

8 lutego, 13:09, Stan:

A kogo to obchodzi co on bredzi, jeżeli jest katolikiem, to powinien wiedzieć "nikt nie zna dnia i godziny", czy on ma jakieś względy, że codziennie go widzimy na wiadomościach i jego pierdoły?

Po co czytać te bzdury lepiej zmienić gazete bo ta się do niczego nie nadaje.

M
Marek

Niech zmieni lekarza.Ciekawe jakie prochy łyka ma takie odloty to nie każdy ma jak on.

p

a wywalać mi z tym brukowym artykułem, są procenty na zderzenie a nie "NaPeWnO UdErZy!!!!" Jak ludzie mogą czytać to g*wno. Jeśli chcecie asteroid to znajdzcie w internecie listę NASA o zbliżających się asteroidach oraz procantach na kolizję z ziemią.

H
Hilary

Niech jeb

.. w turcje

T
Tessa

Tego już nie mogę czytać, po raz enty, ale wieszcze początek nowego 13 października tego roku

Howgh!!

A
Asra

Ta jasne. W2012 była wojna we Francji, Jaki jest prezydentem Warszawy, Jarosław już od roku nie żyje, a Putin odsunal się od polityki. Ale to nic bo świetnie nam poszło na MS piłce. No i mamy wojnę od 2015 więc wkrótce na szczęście powinna się skończyć. Jackowski za dużo pijesz.

Gość
2019-02-08T14:24:03 01:00, Kapitan Nemo:

Koniecznie muszę wykupić dostęp do tych super wiadomości. Informacja o końcu świata jest bezcenna. W razie czego trzymam w ogródku międzygalaktyczna Arkę i mogę naczelnemu gazety udostępnić jedno miejsce za wcześniejszą informację o końcu świata.

Haha😂😂😂

Gość

Górę. Niedawno gadał że w lipcu będzie koniec świata potem ze wojna we wrześniu-jak skoro w lipcu miał być koniec świata teraz kolejne wymysly

K
Karol

Już przestańcie słuchać tego jasnowidza z Człuchowa on się najlepiej zajmuje młodą żonką. A jak się że mną spotkał to uciekał jak mysz..

n
nie było mnie tu

dobra, wiem że wymyślacie te ,,końce świata'' żeby mieć swoje 5 minut, ale potem skutki to nic nie naruszona ziemia.Po co straszyć ludzi?

E
Elo

Tak gadacie a tak szczerze nic nie wiecie xd pozdro elo takie bajki to dziecka na dobranoc elo

Gość

Cicho kurwa o tych końcach świata. Ja Pana Tadeusza czytam a nie.

B
Bizi

Co za pajac a gdzie ra zima stulecia sie pytam

z
zenon

Czy ten wybitny astrolog ma już pełen etat w "Gazecie Pomorskiej" ??????????

K
Kapitan Nemo

A parę egzemplarzy gazety może się przydać w tej kosmicznej podroży bo jeszcze nie wszystkie problemy techniczne w nieważkości udało mi się rozwiązać. szczegóły na pokładzie.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3