https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kosz z rozkładówki

Rozmawiała : BARBARA SZMEJTER
Rozmowa z BARTOSZEM LEWANDOWSKIM, włocławianinem, absolwentem LMK i UMK, redaktorem naczelnym magazynu "Polska Koszykówka".

     - Lubi pan koszykówkę?
     - Bardzo. Kibicowałem włocławskiej drużynie, gdy ówczesny Provide był jeszcze w trzeciej lidze. Dla koszykówki zdradziłem moją pierwszą miłość - piłkę nożną.
     - Teraz postanowił pan zawodowo zająć się koszykówką , wydając pismo poświęcone tej dyscyplinie sportu. Jaki będzie jego charakter?
     - Będzie to magazyn pod nazwą "Polska Koszykówka", robiony przez ludzi z regionu i dotyczący przede wszystkim klubów działających w Polce północnej. Pomysł powstał po wielu rozmowach z innymi pasjonatami koszykówki, ubolewającymi, że praktycznie nie ma pisma, które reprezentowałoby punkt widzenia kibica. Tak się złożyło, że od kilku lat współpracuję z jednym z bydgoskich wydawnictw, zajmując się publikacjami poświęconymi grom komputerowym. Pomysłem pisma o koszykówce zaraziłem swego szefa. Udało nam się zaprosić do współpracy wielu fantastycznych ludzi - dziennikarzy sportowych, autorów serwisów internetowych, grafików, wreszcie kibiców.
     - Może jakieś nazwiska...?
     - Marcin Jedliński z Radia "Zet", Jerzy Polak z Radia "W", Hubert Morawiak z Telewizji Bydgoszcz, Mariusz Konczalski - artysta plastyk, który będzie autorem zamieszczanych w piśmie karykatur i wiele, wiele innych osób, złączonych wspólną pasją.
     - Wspomniał pan o regionalnych akcentach...
     - To oczywiste, że najbliższe naszemu sercu są kluby z naszego regionu i właśnie im zamierzamy poświęcać możliwe najwięcej miejsca. Zrobimy jednak wszystko, by nie zatracić obiektywizmu i prezentować również sportowców z innych klubów. Warto dodać, że zamierzamy koncentrować się, przynajmniej początkowo, na męskim baskecie.
     - Kiedy ukaże się pierwszy numer magazynu?
     - Już 10 października "Polska Koszykówka" pojawi się w kioskach. Od 15 października pismo będzie sprzedawane w halach sportowych, podczas koszykarskich spotkań. Pięćdziesiąt groszy z każdego sprzedanego w hali egzemplarza zamierzamy przeznaczać na dany klub, nasi czytelnicy b będą więc sponsorami sportu w regionie.
     - Życzymy powodzenia!
     **

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska