https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Koszmar podczas urlopu. Najczęstsze skargi turystów nocujących w hotelach i apartamentach

Krzysztof Karaś
Urlop. Niektórzy z nas czekają ten moment z utęsknieniem przez cały rok. Po czym rezerwujemy wymarzony pokój w hotelu i... gorzko płaczemy, bo nie tak miało być. Z czego turyści są najbardziej niezadowoleni? Kliknij w przycisk "zobacz galerię" i przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE.
Urlop. Niektórzy z nas czekają ten moment z utęsknieniem przez cały rok. Po czym rezerwujemy wymarzony pokój w hotelu i... gorzko płaczemy, bo nie tak miało być. Z czego turyści są najbardziej niezadowoleni? Kliknij w przycisk "zobacz galerię" i przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE. pixabay.com
Wielkimi krokami zbliżają się wakacje. Wszyscy przygotowują się na długo wyczekiwany urlop i chcieliby ten czas spędzić najlepiej jak to tylko możliwe, bo przecież na urlop wyjeżdża się po to, aby odpocząć od trosk i problemów dnia codziennego. Przyszli urlopowicze już od kilku tygodni przeszukują oferty biur podróży lub samodzielnie starają się zaplanować wypoczynek i zarezerwować nocleg. W tym celu często korzystają z różnych serwisów internetowych pośredniczących w znalezieniu pokoju w hotelu, kwatery prywatnej czy samodzielnego apartamentu.

FLESZ - Ilu lat może dożyć człowiek? Naukowcy mają odpowiedź

od 16 lat

Niestety, często to co widzimy na zdjęciach i nasze oczekiwania gorzko rozmijają się z rzeczywistością, przez co nasz urlop nie wygląda tak, jakbyśmy tego sobie życzyli. Ewentualne nasze rozczarowanie możemy jak najbardziej zminimalizować, sprawdzając wszystkie szczegóły noclegu. Trudno mieć np. pretensje o odległość od morza czy jeziora, skoro sami zdecydowaliśmy się na hotel położony 2 km od brzegu. Nie należy również oczekiwać, że do wyposażenia hotelu pokojowego zawsze będzie należeć czajnik i lodówka.

Przeglądnęliśmy wiele negatywnych opinii turystów o miejscach noclegowych w hotelach i apartamentach na serwisie booking.com, który należy do jednego z najpopularniejszych tego typu serwisów pomagających zarezerwować pokój. Na co turyści skarżą się najczęściej? Co najbardziej im się nie podobało i spowodowało, że ich urlop zamienił się w koszmar? Sprawdźcie poniżej. To może spotkać również Was.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Jako dawna hotelowa rzeknę ..właściciele dają 15 minut na posprzątanie pokoju...czyli odkurzanie, zmiana poszwy, umycie łazienki...nie ufajcie ręcznikom i szklankom...ale innej rady nie ma aby zdążyć

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska