
Urlop. Niektórzy z nas czekają ten moment z utęsknieniem przez cały rok. Po czym rezerwujemy wymarzony pokój w hotelu i... gorzko płaczemy, bo nie tak miało być. Z czego turyści są najbardziej niezadowoleni? Kliknij w przycisk "zobacz galerię" i przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE.

Niemiła obsługa w recepcji
Przyjeżdżając do hotelu oczekujemy, że na miejscu powita nas uśmiechnięty i miły pracownik recepcji, który sprosta wszelkim naszym oczekiwaniom. Część gości hotelowych skarży się jednak, że obsługa hotelu jest niemiła i żąda od nich dodatkowych opłat, o których wcześniej, podczas rezerwacji, nic nie wiedzieli.

Wygląd i czystość pokoju
Większość gości po otwarciu drzwi zwraca uwagę na to, w jakich warunkach przyjdzie im spędzić wolny czas i jak wygląda łazienka. Brud i stare meble to jedna z najczęstszych skarg, która się pojawia. Wszechobecny kurz i pajęczyny od razu psują wszystkim humor. Turyści skarżą się na brak sprzątania pokoju podczas całego swojego pobytu w hotelu. Przeszkadza im też wyposażenie lokalu, które swoje lata świetności dawno ma już za sobą. Zwracają też dużą uwagę na rozmiar pomieszczeń.

Łazienka
W tym przypadku narzekania dotyczą braku odpowiedniej wentylacji i brzydkiego zapach. Łazienka może być też bardzo mała, a prysznic i brodzik tak skonstruowany, że każda kąpiel kończy się zalaniem całego pomieszczenia. Goście zauważają również brak kosmetyków, papieru toaletowego i mydła, a także haczyków, gdzie można powiesić ręczniki czy ubrania.