- Jeśli jest tam zrzeszone, to gwarantuje dobrą jakość usług - dodaje.
Zobacz: Wczasy bez niespodzianek. Podpowiadamy, jak spędzić bezpiecznie urlop
Pamiętajmy też, że mamy prawo wymagać wszystkich udogodnień i atrakcji zarówno zawartych w umowie, jak i ulotce reklamowej.
- Jeśli na miejscu stwierdzimy, że stan faktyczny jest inny, np. nie ma reklamowanego w ulotce hotelowego basenu, od razu zgłośmy reklamację rezydentowi i zażądajmy jej potwierdzenia na piśmie - radzi Kuliberda. - To potrzebne przy ubieganiu się o rekompensatę finansową.
Zobacz: Złoty atakuje! Wakacje za granicą, importowane samochody i telewizory będą tańsze!
Rzecznik przypomina też, aby dokładnie analizować oferty „all inclusive”. Niestety, często bywa tak, że alkohol mamy za darmo, ale za napoje bez procentów musimy już zapłacić krocie.
źródło: www.strefabiznesu.nto.pl
