Lidl ma ogłosić wkróce, że czekolada i inne słodycze znikają ze stoisk znajdujących się przy kasach. Ruch sieci sklepów spożywczych jest związany z nowymi danymi na temat otyłości wśród Brytyjczyków - podaje serwis bham.pl.
Czytamy tam również, że usunięcie słodyczy pewnie spodoba się grupom konsumenckim oraz rodzicom, szczególnie w świetle wiadomości o rosnącej otyłości wśród dzieci. Według Sky, Lidl od miesięcy rozmawiał z klientami na temat usunięcia niezdrowego jedzenia z półek znajdujących się przy kasach, a większość odwiedzających sklep uważa to za dobry pomysł.
Jednak jak wynika z raportu z 2012 roku, Tesco i Sainsbury wyeliminowały niezdrowe przekąski ze stoisk przy kasach tylko w dużych marketach. W mniejszych sklepach słodycze nadal kuszą czekających w kolejce do kasy - pisze bham.pl.
Źródło: bham.pl, dlahandlu.pl
