https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Lidl już nie rozdaje bonów na 30 zł. Klienci są zdezorientowani

Agnieszka Domka-Rybka
Dariusz Bloch
Lidl nie rozdaje bonów na dodatkowe zakupy, tylko realizuje te, które już wydał. Niektórzy klienci wciąż myślą, że jak zapłacą 100 zł, dostaną 30 zł.

- Poszłam do Lidla, wydałam 100 zł i nie dostałam wartego 30 zł bonu na dodatkowe zakupy - skarży się pani Mariola z Bydgoszczy. - Kasjerka powiedziała, że mi się nie należy, bo już nie rozdają bonów. Niestety, z reklamy Lidla się tego nie dowiedziałam. To jest nie fair. Niektórzy klienci, obserwowałam takich w sklepie, cały czas myślą, że jak wydadzą 100 zł, dostaną 30 zł. Dlatego właśnie tam chodzą na zakupy. Dopiero przy kasie dowiadują się, że tak naprawdę jest już po promocji.

Szczegóły promocji w regulaminie. Nie w reklamie

- Inna wada akcji to to, że trzeba było wydać kolejne 100 zł, razem 200, by zrealizować bon - dodaje niezadowolona bydgoszczanka.

Lidl: "Dajemy klientom 20 zł". Biedronka podbija: "25 zł". Odwet Lidla: "30 zł". Ale walka!
- W reklamie nie było też mowy, że z promocji wyłączone są niektóre produkty. O ile w przypadku piwa i papierosów to zrozumiałe, ale produktów leczniczych i preparatów do początkowego żywienia niemowląt? - narzeka także pani Krystyna z Inowrocławia. - Również nie udało mi się załapać na promocję, choć i ja byłam przekonana, że jeszcze obowiązuje.

- Bony można było otrzymać w terminie 25-28 sierpnia, zaś wykorzystać od 29 sierpnia do 4 września - usłyszeliśmy w biurze prasowym Lidla. - Szczegóły są podane w regulaminie na stronie internetowej firmy.

Kiedy bony się skończyły?

Jednak nie każdy klient się z nimi zapoznał, a wielu zasugerowało reklamą, z której nie wynikało wprost, kiedy Lidl przestanie rozdawać bony.

Bojkot pracowników Tesco: "Róbcie zakupy gdzie indziej"

Przypomnijmy, walka cenowa między największymi dyskontami w ostatnim czasie przybrała wyjątkowo na sile.
Najpierw niemiecki Lidl zaproponował klientom, którzy zrobią zakupy za co najmniej 100 zł, bon w wysokości 20 zł. Portugalski konkurent natychmiast odpowiedział 25 zł rabatem za zakupy o wartości minimum 199 zł. Wtedy Lidl ogłosił, że da 30 zł za każde wydane 100 zł.

Także w przypadku Biedronki rabaty były przyznawane za zakupy zrobione do 28 sierpnia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 27

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

b
brrrum
W Lidlu masło co rusz drożeje! 3,29 potem 3,69 a teraz 3,99. I nie jest to masło extra.
D
Duda
Masakra Lidl to bujną oszustwo reklama w radiu telewizji Bony zrealizuje do 4 Września ale nikt nie powiedział że do 28 wydają robię zakupy za 120 i 140 złotych przy kasie po zapłacenia dopiero kasjer informuje że Bony były tydzień temu masakra porostu bujną i oszustwo wydają miliony na reklamy a niestacjonarne ich na Bony dla klientów porostu coś okropnego moja noga w lidlu już niestannie choćby złoto dawali wolę mniej oszukująca biedronke Lidl niech szanuje klientów to ich będzie miał i ten co robi reklamy i promocje to niech też pomyśli albo zmieni stanowisko na kasjera
s
simply man
Akcja obliczona na drenaż kieszeni polskiego masowego konsumenta, który umie sie przeżegnać ale liczyć już niekoniecznie...
M
Marcin
Makro za 100 zł, daje 40 zł.
G
Gość
Dać ochłap na chwilę, niech się tłuszcza cieszy.

Smutne, że tak dajemy sobą pomiatać.
j
jakobi7
I taka promocja dla leszczy damy wam 30zł przez trzy dni a potem macie nastepne trzy dni na realizację ale..... jak znowu stówkę zostawicie to se bon zrealizujecie jak zawsze Żenada
r
roksam

Nie trzeba wierzyć reklamom, czyli propagandzie handlowców. Trzeba mieć głowę na karku i myśleć, co się kryje za tymi "reklamami" i kto w końcu najwięcej na nich korzysta!!!!!!

A
Artur, wyższe, W-wa

zdrowo popie.....ny jest ten dzisiejszy świat... zamiast wywalać miliony na reklamy TV i wojny cenowe między sobą, wszystkie hipermarkety powinny dzięki tym środkom obniżyć ceny... i nie trzeba byłoby walczyć o klienta, bo czy z reklamą, czy nie - klient i tak pójdzie tam, gdzie zwykle chodzi, czyli gdzie ma bliżej i gdzie wygodniej robi zakupy... Tylko nieliczni walczą jeszcze na śmierć i życie o kurczaka za 9,99, ale i oni pomału "łapią" o co chodzi.

Durni dyrektorowie od marketingu... po co Wam były te szkoły wcześniej, MBA i inne cuda... po co?

Z
ZNIESMACZONY

To że reklamują się DALEJ mimo zakończonej akcji TO SZCZYT CHAMSTWA z premedytacją wykorzystują naszą naiwność :/

:(

I
Iza

Ludzie, nauczcie się czytać regulaminy promocji a nie wierzyć reklamom, które mają zachęcić do pewnych zachowań a nie pełnią funkcji informacyjnej!

ż
żodkiewka
Ale cebula...polaki, robią aferę, że nie dostali zniżki... :'D
R
Roman
W dniu 31.08.2016 o 15:28, Gość napisał:

Nie rozumiem Waszego problemu-wszystko jest jasne i przejrzyste-wystarczy przeczytać regulamin.W niedzielę zrobiłam zakupy za ponad 300zł i dostałam bony na 90zł.W sobotę podjadę zrobić zakupy za ok 300zł i zapłacę 210zł -czyli 90zł jestem do przodu.Gdzie tu oszustwo? Ceny się nie zmieniły-nikt ich sztucznie nie podwyższał-wszystko zgodnie z regulaminem.

Dzis zrobilem zakupy za 102,71 zł powiedzialem ze mama bon za 30 zl i zapłaciłem 79,31 zl taki wyszedl paragon przy kazdym produkcie rabat naliczany ale Nie wiedzialem ze 102,71 - 30 = 79,31 HE HE zlodzieje

J
J23
Lidl to niemiecka zlodziejska firma co okrada Polakow!!!!!
Nie dali inf ze akcja do wyczerpania ograniczonej ilosci bonow! A kazdy kto pisze ze nie rozumie problemu niech sobie wyobrazi taka sytuacje: ide do Lidla kupuje za 100 i odchodze z paragonem bez bonu! A w tel trabia ze otrzyma...
J
Jan

Ty zjebany Michale. Ty jesteś ten Michał ci kij Tadeuszowi wpychał?

G
Gość

Nie rozumiem Waszego problemu-wszystko jest jasne i przejrzyste-wystarczy przeczytać regulamin.

W niedzielę zrobiłam zakupy za ponad 300zł i dostałam bony na 90zł.

W sobotę podjadę zrobić zakupy za ok 300zł i zapłacę 210zł -czyli 90zł jestem do przodu.

Gdzie tu oszustwo? Ceny się nie zmieniły-nikt ich sztucznie nie podwyższał-wszystko zgodnie z regulaminem.

 

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska