Magistraccy doręczyciele są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Na razie, na okres próbny. Jeśli się sprawdzą, umowa będzie przedłużona. Do wczoraj dostali do doręczenia 411 przesyłek. Tylko 8 pism nie udało im się wręczyć adresatom. Skuteczność doręczeń jest więc bardzo wysoka. - Takiej nigdy nie było, gdy urząd korzystał z usług operatorów pocztowych - mówi Andrzej Sołtysiak z Biura Prasowego.
Przypomnijmy, że pracownicy Urzędu Miasta są zobligowani do trzykrotnej próby doręczenia pisma w następujących po sobie kolejnych dniach. Jedna z prób doręczenia odbywa się po godz. 16.00. W przypadku trzeciej nieskutecznej próby pracownik umieszcza zawiadomienie w skrzynce pocztowej lub, gdy nie jest to możliwe, w drzwiach mieszkania. Przez 7 dni od pozostawienia zawiadomienia, adresat może odebrać pismo w kancelarii Urzędu Miasta w pokoju nr 3.