Na panią Martę (stan na poniedziałek godz. 16) głos oddało 46 Czytelników. - Samą nominację do plebiscytu traktuję jako ogromne wyróżnienie. Daje mi to motywację do działania i do własnego rozwoju - tłumaczy Marta Aniszewska.
Czym musi zatem, zdaniem Marty Aniszewskiej, cechować się sprzedawca, by zyskać uznanie klientów?
- Otwartością, serdecznością i kulturą osobistą. Ponadto za ladą trzeba być sobą oraz darzyć klientów uśmiechem i szacunkiem. To prędzej czy później zaowocuje - zaznacza Marta Aniszewska, która dodaje, że praca sprzedawcy ma też ciemniejsza stronę.
- Zdarzają się trudni klienci, którzy od początku są nastawieni przeciwko nam. Staram się w takich sytuacjach pozostać uśmiechnięta, miła i serdeczna. W niektórych przypadkach pomaga to w przełamaniu bariery między nami a klientem - tłumaczy Marta Aniszewska, która w handlu pracuje od sześciu lat.
- Zaczęłam jako praktykantka i stażystka. Później zostałam etatowym pracownikiem, a teraz jestem kierownikiem sklepu - wspomina swoją karierę zawodową liderka naszego plebiscytu w Grudziądzu.
Obecnie, pani Marta, jak sama zresztą podkreśla nie ma innych planów zawodowych.
- Chcę pracować w handlu tak długo jak tylko się da. Nie wyobrażam sobie pracy w innej branży - kwituje.
Głos na Martę Aniszewską oddać można na naszej stronie internetowej www.pomorska.pl/plebiscyty. Można to też zrobić wysyłając SMS o treści CYA.56 pod numer 72355 (koszt wysłania wiadomości to 2,46 zł z VAT).
W naszym plebiscycie głosować można też w kategoriach: Florysta Roku, Sklep Roku, Kwiaciarnia Roku, Butik Roku, Sklep Jubilerski Roku i Sklep z Zabawkami Roku.
Głosowanie będzie trwało do czwartku, 28 marca do godz. 20.
Jeszcze do 15 marca czekamy na zgłoszenia do plebiscytu sklepów, sprzedawców i florystów.
Flash Info odcinek 4 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.
