McDonald's jako jedna z niewielu firm nie podwyższył cen na swoje produkty w 2010 roku. Być może dlatego firma ta wciąż liczy zyski - tylko w 3 kwartale tego roku odnotowała wzrost sprzedaży o 10 proc. - wskazuje serwis Sfora.pl
- Niestety, już zapowiada, że w przyszłym roku będzie musiała podnieść cenę na hamburgery i inne produkty - informuje chicagobreakingbusiness.com.
Jedzenie z McDonalda nie pleśnieje. Dlaczego?
Podwyżki nie mają być duże - około 2-3 procent.
Powód podwyżki? Nieustający wzrost cen żywności: głównie mięsa i produktów zbożowych.
Do tej pory McDonald's unikał podwyższania cen swoich podstawowych wyrobów walcząc o klientów
z innymi sieciami. Odbijał sobie straty na sprzedaży napojów "z wyższej półki" - wskazuje serwis Sfora.pl.
Więcej informacji gospodarczych przeczytasz na stronie www.strefabiznesu.pomorska.pl