https://pomorska.pl
reklama

Media Expert w Bydgoszczy nie przyjęło reklamacji klientki Avansa. Bije się w piersi: - Błąd sklepu!

agad
www.sklepy.mediaexpert.pl
ME chwaliło się, że przyjmuje reklamacje ze sklepów Avans. To jak jest? - pyta.

- Kupiłam dekoder w Avansie na bydgoskim osiedlu Wyżyny - wspomina pani Krystyna. -Zepsuł się jeszcze na gwarancji.Media Expert, do którego poszłam zgłosić reklamację (przy ul.w Bydgoszczy - red.) wbrew temu, czym firma chwaliła się w mediach, nie był zainteresowany, by go naprawić. Wysyłał mnie do serwisu, którego pracownik również zrobił duże oczy i kazał jechać do kolejnego, tym razem aż do Inowrocławia. Nie chciałam ryzykować i wolałam kupić nowy dekoder. Nie był drogi, ale... niesmak pozostał.

Przypomnijmy, Media Expert zaproponowało przejęcie lub wydzierżawienie aktywów upadłego Domeksu (to właściciel sklepów Awans).

Sąd ogłosił upadłość

Wniosek o upadłość likwidacyjną Domeksu wpłynął do Sądu Rejonowego w Tarnobrzegu pod koniec kwietnia. 12 maja sąd ogłosił upadłość likwidacyjną spółki. Zobowiązania dłużnika wynoszą ok. 380 mln zł.

- Bez względu na efekty naszych rozmów z syndykiem Domeksu, podjęliśmy decyzję, że klienci sieci Avans mogą zgłaszać reklamacje produktów kupionych u naszej dotychczasowej konkurencji w dowolnym sklepie Media Expert, a także przez naszą stronę internetową - powiedział nam w czerwcu Michał Mystkowski, rzecznik sieci ME.

"Przepraszamy"

Dlaczego tak się nie stało?

- Podtrzymuję, że klienci sklepów Avans mogą zgłaszać reklamacje produktów zakupionych w tej sieci w dowolnym elektromarkecie Media Expert - powtórzył wczoraj Mystkowski. - Zdarzenie, które miało miejsce w Bydgoszczy, jest wynikiem błędnej decyzji naszego sklepu. Jeszcze dziś przypomnimy wszystkim pracownikom, jakie są procedury postępowania w takich przypadkach.

Media Expert przeprasza  klientkę za sposób, w jaki została potraktowana. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 8

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

E
Ewe
Nie przyjmują, właśnie dziś oficjalnie odpisali mi, że nie przejeli odpowiedzialności zupełnie przecząc tu obublikowanym słowom ich rzecznika. Jeżeli ktoś mnie zrobi szumu wokół sprawy to każdy konsultant się "pomyli".
s
samok4
haha, jak to na odczepnego?? popełniki błąd więc przepraszają - proste. zapewne przewidzieli też jakąś rekompensatę dla klientki :)
Z
Zdzichu
Wypowiedziełem się na FB - tu przeprosiny padły... ale zmian nie widać... :(
Czyli... "przeprosimy ale i tak robimy swoje" :/
h
hirek
No i to się nazywa załatwienie sprawy. tam nie pracują roboty, komuś się pomyliło i tyle, a tu tyle szumu. Baba aż musiala napisać do internetów :D
Z
Z
Zastanów się co piszesz... skoro ich przejeli... to z zobowiązaniami... czyly "musieli" :P
B
BDG33
Przeprosili na odczepnego.
I sprawa "załatwiona"?
a
a
przyjmują reklamację po upadłej konkurencji, chociaż nie musieli 
k
kolos
W dużych sieciach pojedyncze błędy to normalka. Ważne, że się przyznali i przeprosili za sytuację. Mają u mnie plusa :)
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Rachunki za prąd od 1 października 2025 roku. Sprawdzamy, ile będziemy płacić

Rachunki za prąd od 1 października 2025 roku. Sprawdzamy, ile będziemy płacić

Tabela wypłat i harmonogram emerytur czerwcowych. ZUS wypłaci takie kwoty seniorom

Tabela wypłat i harmonogram emerytur czerwcowych. ZUS wypłaci takie kwoty seniorom

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska