Mila pozyska w ten sposób silnego strategicznego partnera rozwijającego działalność detaliczną. Wartość transakcji została ustalona na 350 mln zł - informuje portal dlahandlu.pl.
Eurocash zostanie właścicielem sieci 188 supermarketów pod marką Mila. Sieć Mila obejmuje swoim zasięgiem większość województw, najwięcej sklepów prowadzi w kujawsko-pomorskim, mazowieckim, łódzkim, lubuskim, wielkopolskim, świętokrzyskim oraz śląskim. Łączna sprzedaż zrealizowana przez tę sieć w 2016 r. wyniosła blisko 1,5 mld zł - czytamy w portalu dlahandlu.pl.
Przypomnijmy, w 2015 roku sieć supermarketów Mila wyłoniła się z z podziału sieci Polomarket, która ma swoją siedzibę w Giebni koło Pakości. Zapowiedziała wtedy, że będzie specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nazwa sieci supermarketów MILA to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: "miły, milutki". Hasłem sieci sklepów był slogan "Zakupy, aż miło".
Biznes
