Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Milionowy klient we Wzorcowni

(xs)
Po około trzech miesiącach od uroczystego otwarcia włocławska CH "Wzorcownia" ma kolejny powód do świętowania. Na początku lutego centrum powitało swojego milionowego klienta.

Przypomnijmy, że przez pierwsze sto dni działania galerii jej próg przekraczało ponad 10 tysięcy klientów dziennie. Nie ma więc wątpliwości, że CH odgrywa ona obecnie w życiu miasta i jego mieszkańców ważną rolę i spełnia wiele oczekiwanych wcześniej funkcji.

Podstawowa i oczywiście najważniejsza to funkcja usługowo-handlowa. Zaraz po otwarciu galeria przyciągała klientów promocjami i przecenami i wieloma atrakcyjnymi wydarzeniami pozakomercyjnymi. Od października włocławianie mogą robić zakupy zarówno w znanych sobie już wcześniej sklepach, które bardzo często zostały przeniesione do "serca miasta", jak i w sklepach nowych marek, których do tej pory nie było na lokalnym rynku. Kompleksowość, jaką zapewnia swoim klientom Wzorcownia, daje im poczucie niewątpliwej swobody wyboru.

Wzorcownia to obok zakupów także miejsce wielu kulturalnych wydarzeń. Przyciąga ona Klientów wielością atrakcji organizowanych w celu miłego spędzania wolnego czasu. Dzień sportu i rozrywki, pokaz mody, mikołajki, Karnawał Marzeń czy walentynki - to tylko niektóre z wielu atrakcji, które do Wzorcowni przyciągały całe rodziny.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska