Żywiec Zdrój promuje Islam?
- Nie wiem jak wy, ale ja już nie kupuje... Dla mnie symbole mają znaczenie. Jak krzyżyk na piersi, jak obrączka na palcu. Ponadto lepiej dla naszej gospodarki kupować Polskie produkty. Cytując jednego z obserwujących "W ramach sprostowania. Spółka Żywiec Zdrój jest częścią grupą Danone, której główna siedziba znajduje się we Francji, która przechodzi akurat niezwykłą zmianę kulturową i społeczną. Istnieją 2 powody umieszczania symboli Islamu przez Francuski koncern Danone: 1. Francuskie koncerny chcą się przypodobać wyznawcom Allaha 2. Wyznawcy Allaha we firmie Danone stanowią większość, niż zwykli francuscy obywatele z pozostałych wyznań." - Dominik Tomaszewski – napisała na portalu facebook działaczka i polityk Miriam Shaded.
CZYTAJ KONIECZNIE
DAWID Z KOSTKOWIC PRZYGOTOWYWAŁ ZAMACH. FASCYNUJE GO ISLAM
Jej wpis szybko wywołał w mediach społecznościowych prawdziwą burzę. Jedni przyznają jej rację, inni oskarżają wręcz o szaleństwo. Na wpis zareagowała też spółka Żywiec Zdrój, którą Shaded oskarża o propagowanie w Polsce islamu.
- Kompozycja widoczna na etykiecie jednoznacznie pokazuje biwakowanie nocą – znajduje się na niej symbol namiotu, księżyca i trzech gwiazd oraz napis „Z wodą w plecaku na super biwaku”. Z zaskoczeniem przyjęliśmy więc inną interpretację tym bardziej, że jedyną naszą intencją było przypominanie o zdrowym nawodnieniu podczas wakacyjnych aktywności. Żywiec Zdrój nie dyskryminuje, nie wyróżnia, ani nie promuje żadnych wybranych postaw, w szczególności dotyczących takich obszarów jak przekonania religijne, płeć, rasa, narodowość, poglądy czy orientacja – czytamy w oświadczeniu spółki.
Sama Miriam Shaded po oświadczeniu spółki Żywiec Zdrój nie składa jednak broni i odpowiada kolejnym wpisem:
Żywiec Zdrój otworzył nową fabrykę na Żywiecczyźnie ZDJĘCIA
- Nawet zakładając, ze chcieli Państwo przedstawić jedynie nocne biwakowanie, niezmiernie dziwi mnie fakt, że jedni z największych i najlepiej opłacanych specjalistów, rysują gwiazdkę w miejscu księżyca, gdzie pada nań cień... W przyrodzie z czymś takim się po prostu nie spotkałam… Starają się mi Państwo wmówić, że taka wielka międzynarodowa korporacja jak Danone zapewne zatrudniająca jednych z najdroższych ekspertów ds. marketingu i PR na świecie nie wie co to jest marketing perswazyjny i inżynieria emocji? Wkomponowywanie symboli ideologii w produkt jest swego rodzajem manifestacją, propagowaniem i promowaniem konkretnych idei, które te symbole za sobą niosą – pisze Shaded.
Wspaniały Maluch Toma Hanksa w najdrobniejszych detalach

Znasz język śląski? Dopasuj słowa do opisu

Wielka woda 1997. Zobacz niezwykły dokument multimedialny, który przygotowaliśmy z okazji 20-rocznicy wydarzeń z lipca 1997 roku. Archiwalne filmy, zdjęcie i teksty. Zachęcamy, by oglądać w trybie pełnoekranowym komputera.
ZOBACZCIE FILM: Mija 20 lat od powodzi tysiąclecia:
