- Klientami firmy są przede wszystkim międzynarodowe koncerny, liderzy w swoich branżach np. produktów spożywczych w tym typu fast food, a także słodyczy i lodów, ponadto chemii gospodarczej, karm dla zwierząt, napojów, artykułów AGD, kosmetyków, środków higieny osobistej, gum do żucia itd. - wyjaśnia Michał Thomas, _członek zarządu MMP Neupack Polska. - _Warto podkreślić, że niemal 50 procent sprzedaży realizowana jest poza granicami Polski. MMP Neupack sprzedaje swoje produkty do 15 krajów Europy od Rosji po Hiszpanię.
Firma nie sprzedaje opakowań na rynku bydgoskim. - Nasi klienci zlokalizowani są w całej Europie - dodaje Thomas. - Istotny natomiast jest dla firmy lokalny rynek pracy. Nasi pracownicy – w większości mieszkańcy Bydgoszczy i okolic - to dobrze wykwalifikowani, zaangażowani specjaliści, bez których nasz sukces nie byłby możliwy. Nawet w momentach wymagających maksymalnego poświęcenia - dużych zmian strukturalnych wynikających z dynamicznego rozwoju, inwestycji w nowe technologie - pracownicy wykazują otwartość, elastyczność i chęć do uczenia się, co bardzo pomaga osiągać zamierzone cele.
Czy firma planuje dalej się rozwijać? - Oczywiście - mówi członek zarządu MMP Neupack Polska. - Ciągły rozwój to podstawowy cel strategiczny naszej firmy. MMP Neupack planuje w najbliższym czasie rozpoczęcie kolejnego etapu rozbudowy swoich mocy produkcyjnych. Już w przyszłym roku planujemy zakup kolejnej linii technologicznej do produkcji opakowań z tektury falistej, jak i dalszą rozbudowę infrastruktury zakładu zlokalizowanego w Bydgoskim Parku Przemysłowo - Technologicznym....
