
7. Mercedes-Benz
Badanie dotyczące popularności w internecie zostało przeprowadzone przez brytyjską firmę ubezpieczeniową Veygo. Raport stworzono na podstawie informacji o 42 najpopularniejszych markach samochodowych na świecie, które w ciągu 12 miesięcy były najczęściej wyszukiwane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – Google.

6. Volkswagen
Badanie dotyczące popularności w internecie zostało przeprowadzone przez brytyjską firmę ubezpieczeniową Veygo. Raport stworzono na podstawie informacji o 42 najpopularniejszych markach samochodowych na świecie, które w ciągu 12 miesięcy były najczęściej wyszukiwane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – Google.

5. BMW
Badanie dotyczące popularności w internecie zostało przeprowadzone przez brytyjską firmę ubezpieczeniową Veygo. Raport stworzono na podstawie informacji o 42 najpopularniejszych markach samochodowych na świecie, które w ciągu 12 miesięcy były najczęściej wyszukiwane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – Google.

4. Hyundai
Badanie dotyczące popularności w internecie zostało przeprowadzone przez brytyjską firmę ubezpieczeniową Veygo. Raport stworzono na podstawie informacji o 42 najpopularniejszych markach samochodowych na świecie, które w ciągu 12 miesięcy były najczęściej wyszukiwane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – Google.