
3. Ford
Badanie dotyczące popularności w internecie zostało przeprowadzone przez brytyjską firmę ubezpieczeniową Veygo. Raport stworzono na podstawie informacji o 42 najpopularniejszych markach samochodowych na świecie, które w ciągu 12 miesięcy były najczęściej wyszukiwane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – Google.

2. Honda
Badanie dotyczące popularności w internecie zostało przeprowadzone przez brytyjską firmę ubezpieczeniową Veygo. Raport stworzono na podstawie informacji o 42 najpopularniejszych markach samochodowych na świecie, które w ciągu 12 miesięcy były najczęściej wyszukiwane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – Google.

1. Toyota
Badanie dotyczące popularności w internecie zostało przeprowadzone przez brytyjską firmę ubezpieczeniową Veygo. Raport stworzono na podstawie informacji o 42 najpopularniejszych markach samochodowych na świecie, które w ciągu 12 miesięcy były najczęściej wyszukiwane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – Google.