W tym roku widoczny jest wzrost odsetka osób korzystających z programów, jednak o ile korzystanie z programów - dotychczasowych liderów - pozostaje niemal bez zmian, o tyle nowy program na rynku Moja Biedronka jest nowym liderem zestawienia. Analizując szczegółowo wyniki w największym stopniu zwiększyło się zainteresowanie programami lojalnościowymi w małych miastach i na wsiach, szczególnie w kategorii hipermarkety i dyskonty - plus 11 punktów procentowych w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Przeczytaj też: Europejczycy na zakupach – programy lojalnościowe biją rekordy popularności

33 proc. osób korzystających z programów lojalnościowych to uczestnicy bardzo aktywni, zaś 7 proc. to uczestnicy wycofani, zarejestrowani, ale niemal nie korzystający z programów. Największą aktywność wykazują osoby korzystające z programów stacji paliw, perfumerii i drogerii oraz hipermarketów i dyskontów.
Czytaj również: Programy lojalnościowe sieci handlowych. Biedronka i Tesco mają najlepsze? [porównanie]
