W tym roku widoczny jest wzrost odsetka osób korzystających z programów, jednak o ile korzystanie z programów - dotychczasowych liderów - pozostaje niemal bez zmian, o tyle nowy program na rynku Moja Biedronka jest nowym liderem zestawienia. Analizując szczegółowo wyniki w największym stopniu zwiększyło się zainteresowanie programami lojalnościowymi w małych miastach i na wsiach, szczególnie w kategorii hipermarkety i dyskonty - plus 11 punktów procentowych w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Przeczytaj też: Europejczycy na zakupach – programy lojalnościowe biją rekordy popularności
33 proc. osób korzystających z programów lojalnościowych to uczestnicy bardzo aktywni, zaś 7 proc. to uczestnicy wycofani, zarejestrowani, ale niemal nie korzystający z programów. Największą aktywność wykazują osoby korzystające z programów stacji paliw, perfumerii i drogerii oraz hipermarketów i dyskontów.
Czytaj również: Programy lojalnościowe sieci handlowych. Biedronka i Tesco mają najlepsze? [porównanie]
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- 19-letnia Emilia Dankwa odsłania brzuch i wygina śmiało ciało w cekinach i szpilkach
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc
- Marcin Miller chudnie w zastraszającym tempie. Lider Boysów to teraz niezłe ciacho!
- Rutkowski grozi, że nagra piosenkę z Wiśniewskim! Będzie nowe Ich Troje?!