- Płacę za usługę i jej nie otrzymuję - mówi. - Czy to jest sprawiedliwe?
Mieszkaniec gminy Chojnice skorzystał z promocyjnej oferty TP SA i już cieszył się, że ma internet. - Ale nagle okazało się, że tu jest coś nie tak z kablami, bo wciąż pojawiał mi się komunikat, że łącze jest obciążone, a jak już udało mi się cudem wbić, to nie mogłem nawet zapłacić rachunków, bo tak wolno chodził - opowiada. - Neostrada kosztuje i jak mam płacić za coś, czego nie otrzymuję? Skoro zawarto ze mną umowę, ja się z niej wywiązuję, bo płacę, to chyba mam prawo do tego, żeby telekomunikacja jej przestrzegała.
TP SA zaproponował rozwiązanie umowy, ale Czytelnik nie chciał tego uczynić, bo skoro zaoferowano mu taką usługę, to firma powinna się z tego wywiązać. O wyjaśnienia poprosiliśmy rzeczniczkę TP SA Marię Piechocką, która przyznała, że w Ciechocinie są problemy na łączach.
Po naszej interwencji sprawę udało załatwić.
- Przebudowano łącze, które było zbyt obciążone i klient nie będzie już miał problemów. Połowa opłaty za internet w czasie, kiedy nie działał prawidłowo, została mu umorzona - zapewnia Piechocka. - Zależy nam, aby klienci byli zadowoleni z naszych usług i staramy się zrobić wszystko, aby tak się stało.