Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nasza Czyteniczka jest oburzona sposobem, w jaki kurier dostarcza do jej domu rachunki za telefon

Joanna Lewandowska
Lekceważeniem klientów nazywa pani Władysława praktyki firmy roznoszącej korespondencję Telekomunikacji

Mieszkanka Włocławka jest oburzona, bo jak mówi w ubiegłym miesiącu znów na czas nie otrzymała rachunku za telefon. -z umową powinnam zapłacić Telekomunikacji za telefon do połowy lutego - mówi pani Władysława. - Tymczasem mamy już marzec, a ja nie dostałam nawet rachunku!
Kobieta winą za to obarcza kurierów, którzy dostarczają klientom TP korespondencję. - To już nie pierwszy raz, kiedy nie dostaję faktur w terminie - denerwuje się pani Władysława.- Poza tym dotychczas swoje rachunki często znajdowałam w bramie, przed swoimi drzwiami albo odbierałam je od sąsiadów! Włocławianka zwraca uwagę, że jej nieobecność w domu nie zwalnia doręczyciela od obowiązku przekazania jej listu.
Nie podoba jej się zwłaszcza zwyczaj zostawiania adresowanej do niej korespondencji sąsiadom. - Już nie raz znalazłam adresowany do mnie list na wycieraczce przed domem- opowiada. - Przecież każdy mógł go wziąć, czy to nie jest łamanie ustawy o ochronie danych osobowych?
Kobieta ma nadzieję, że TP nie obciąży jej kosztami wynikającymi z nieterminowych płatności rachunków. - Przecież to nie moja wina, że nie dostałam rachunków na czas! - przekonuje.
Maria Piechocka, rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej wyjaśnia, że głos naszej Czytelniczki, choć nieodosobniony, nie jest dla jej firmy sygnałem o jakiś większych problemach z tą firmą kurierską. - Z Włocławka dociera do nas śladowa liczba reklamacji na tę firmę- zapewnia rzeczniczka.
Nie oznacza to, że problem pani Władysławy zostanie zbagatelizowany. TP zamierza poprosić firmę kurierską o szczegółowe wyjaśnienia powodów niedostarczenia faktury na czas. Bo zgodnie z umową kurier powinien być u adresata w ciągu 84 h od otrzymania zlecenia.
Rzeczniczka zapewnia, że jeśli klienci TP zalegają z płatnościami nie ze swojej winy, nie zostaną obciążeni dodatkowymi kosztami. Wystarczy, że o problemie braku faktury poinformują telefonując pod bezpłatny numer, czyli tzw. "błękitną linię". - Wówczas termin płatności zostanie wydłużony - zapewnia Maria Piechocka.
Rzeczniczka Telekomunikacji Polskiej dodaje również, że jeśli klienci są niezadowoleni z usług firmy kurierskiej, która dostarcza im rachunki od TP, mają prawo rządać przywrócenia poprzedniego operatora, czyli Poczty Polskiej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska