Do Plebiscytu "Nasze Dobre z Kujaw i Pomorza 2015. Znak jakości Gazety Pomorskiej" bydgoska firma zgłosiła nowoczesne osiedle Atrium Park. Na razie prowadzi w głosowaniu Czytelników w swojej kategorii "Usługi budowlane i deweloperskie".
Atrium Park to kompleks apartamentowo-mieszkalny. Już pierwszy etap osiedla odniósł ogromny sukces i został m.in. doceniony 1. nagrodą "Pomorza i Kujaw" za najlepszy apartamentowiec w naszym województwie. W grudniu tego roku klucze do mieszkań odbiorą klienci trzeciego etapu, najwyższego na osiedlu - 11-piętrowego budynku - mierzącego ponad 38 metrów wysokości. W lipcu tego roku inwestor rozpoczął budowę ostatniego, czwartego etapu osiedla, którego zakończenie zaplanowane zostało na pierwszy kwartał przyszłego roku. Arkada Invest to firma z doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na lokalnym rynku mieszkaniowym. Funkcjonuje od lat 90-tych ubiegłego wieku. Dotychczasowo zrealizowała ponad 14 różnych projektów. Wyróżniono ją wieloma nagrodami, np. "Medalem Prezydenta Miasta Bydgoszcz" za szczególne zasługi dla miasta, pierwszą nagrodą w ogólnopolskim konkursie "Modernizacja roku 2008" oraz sześciokrotnie pierwszym miejscem w konkursach "Budowa na Medal Pomorza i Kujaw".
Trwa 8. edycja plebiscytu "Nasze Dobre z Kujaw i Pomorza 2015". Czyli, można głosować na najlepsze regionalne produkty i usługi. Oddawać głosy można do 23 października wysyłając SMS-y (jeden daje 5 punktów) oraz przez kliknięcie (1 punkt).
Czytelnicy - głosując - wybiorą swoich zwycięzców w poszczególnych kategoriach. Osobno laureatów wskaże profesjonalna kapituła, do której zaprosiliśmy osoby znaczące, znawców w swoich dziedzinach (ich nazwiska również podajemy na naszej Strefie Biznesu). Firmy, oprócz prestiżowego tytułu, mogą liczyć na korzyści promocyjne. Mają zapewnione filmy i prezentacje w "Gazecie Pomorskiej", oraz na portalach Pomorska.pl i StrefaBiznesu.pomorska.pl. Zwycięzców zaprosimy na uroczystą galę, opiszemy, uzyskają znak jakości, którym będą mogli posługiwać się przez okrągły rok oraz otrzymają od nas darmową kampanię reklamową (wartą 5 tys. zł).
