Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nasze firmy lokują produkty w telewizji. Artykuły fryzjerskie z bydgoskiej hurtownii Polwell można oglądać w TVN-owskim Ostrym Cięciu

Joanna Pluta
- Nie stać nas na reklamę w ogólnopolskich mediach. To są ogromne koszty. Ale gdy pojawiła się możliwość pokazania naszych produktów w programie oglądanym w całej Polsce,  nie było się nad czym zastanawiać -  mówi  Hubert Świadek z Polwell w Bydgoszczy.
- Nie stać nas na reklamę w ogólnopolskich mediach. To są ogromne koszty. Ale gdy pojawiła się możliwość pokazania naszych produktów w programie oglądanym w całej Polsce, nie było się nad czym zastanawiać - mówi Hubert Świadek z Polwell w Bydgoszczy. Nadesłane/ Polwell
Jak do tego doszło? - Pomysł wziął się z potrzeby - mówi Hubert Świadek z działu marketingu grupy Polwell w Bydgoszczy.

- Nie stać nas na reklamę w ogólnopolskich mediach. To są ogromne koszty. Ale gdy pojawiła się możliwość pokazania naszych produktów w programie oglądanym w całej Polsce, w dodatku ze wsparciem z urzędu marszałkowskiego, to nie było się nad czym zastanawiać - dodaje Świadek. 

Urząd Marszałkowski uruchomił w ubiegłym roku program "Kujawsko-pomorskie - kreatywne wsparcie marki regionu". Na czym on polega? Dofinansowuje lokowanie produktów lub marek związanych z naszym regionem w produkcjach filmowych i telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim. Innymi słowy organizacje samorządowe i firmy z Kujawsko-Pomorskiego, które nie dysponują tak dużym budżetem, jak wielkie koncerny mogą dzięki dofinansowaniu pokazywać swoje marki w programach telewizyjnych lub filmach.

Czy to się sprawdza? - Z tego co wiem, bo przed podjęciem decyzji o pokazaniu się w programie "Ostre cięcie" zrobiliśmy rekonesans, bardzo dużo firm osiągnęło sukces marketingowy właśnie przez lokowanie marki w produkcjach telewizyjnych i filmowych - mówi Świadek. - Oczywiście to nie może być jedyne działanie promocyjne. Do tego dochodzi szereg innych, jak choćby reklamy na billboardach. Ake już widzimy, że docierają zapytania o konkretne produkty. Zatem wygląda na to, że się sprawdza. Dostaliśmy 70-procentowe wsparcie z urzędu marszałkowskiego. 

Do grona promujących się w ten dołączy wkrótce firma Vobacom, oferująca rozwiązania informatyczne, współpracująca ze związanym z Toruniem filmowcem i producentem Ryszardem Krukiem. Kruk realizuje dokument "Ziggi Dust" o toruńskim muzyku rockowym Zbigniewie Cołbeckim i to właśnie w tym dokumencie lokuje się Vobacom.  Inni nowi beneficjenci programu to dystrybutor środków do produkcji rolnej Ampol-Merol z Wąbrzeźna, lokujący swoją markę Ogród Start w programie telewizyjnym stacji TVN "Akademia Ogrodnika", Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Elita z podtoruńskiej Brzozówki z hip-hopową marką odzieżową Elade, reklamujące się w projekcie "Steve Nash & Turntable Orchestra", producent akcesoriów meblowych Rejs z Rypina lokujący produkty się w cyklicznych produkcjach TVP "Dekoratornia" i "Dekorady" oraz  Fundacja Samotna Mama z Włocławka, promująca się w telewizyjnym cyklu muzyczno-podróżniczo-edukacyjnym "Pianobus Tomka Stroynowskiego". Nabór projektów do programu marszałkowskiego nadal trwa. Wszystkie informacje można znaleźć na portalu kreatywnyregion.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska