
"Naukowa Petarda" w toruńskim Młynie Wiedzy
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, z okazji Dnia Dziecka przygotowało dwudniowy piknik pn. „Naukowa Petarda”. W sobotę i niedzielę (1 i 2 czerwca) przed budynkiem Młyna pojawiło się kilkanaście interaktywnych stanowisk edukacyjnych i doświadczalnych. Na uczestników czekały m.in. stanowiska poświęcone żeglarstwu, sile wiatru, tęczy w probówce czy obserwacji roślin przy pomocy mikroskopów stereoskopowych. Można było także poprowadzić lokomotywę EU07 i uczestniczyć w zajęciach programowania oraz zajrzeć do zagrody alpak.

"Naukowa Petarda" w toruńskim Młynie Wiedzy
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, z okazji Dnia Dziecka przygotowało dwudniowy piknik pn. „Naukowa Petarda”. W sobotę i niedzielę (1 i 2 czerwca) przed budynkiem Młyna pojawiło się kilkanaście interaktywnych stanowisk edukacyjnych i doświadczalnych. Na uczestników czekały m.in. stanowiska poświęcone żeglarstwu, sile wiatru, tęczy w probówce czy obserwacji roślin przy pomocy mikroskopów stereoskopowych. Można było także poprowadzić lokomotywę EU07 i uczestniczyć w zajęciach programowania oraz zajrzeć do zagrody alpak.

"Naukowa Petarda" w toruńskim Młynie Wiedzy
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, z okazji Dnia Dziecka przygotowało dwudniowy piknik pn. „Naukowa Petarda”. W sobotę i niedzielę (1 i 2 czerwca) przed budynkiem Młyna pojawiło się kilkanaście interaktywnych stanowisk edukacyjnych i doświadczalnych. Na uczestników czekały m.in. stanowiska poświęcone żeglarstwu, sile wiatru, tęczy w probówce czy obserwacji roślin przy pomocy mikroskopów stereoskopowych. Można było także poprowadzić lokomotywę EU07 i uczestniczyć w zajęciach programowania oraz zajrzeć do zagrody alpak.

"Naukowa Petarda" w toruńskim Młynie Wiedzy
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, z okazji Dnia Dziecka przygotowało dwudniowy piknik pn. „Naukowa Petarda”. W sobotę i niedzielę (1 i 2 czerwca) przed budynkiem Młyna pojawiło się kilkanaście interaktywnych stanowisk edukacyjnych i doświadczalnych. Na uczestników czekały m.in. stanowiska poświęcone żeglarstwu, sile wiatru, tęczy w probówce czy obserwacji roślin przy pomocy mikroskopów stereoskopowych. Można było także poprowadzić lokomotywę EU07 i uczestniczyć w zajęciach programowania oraz zajrzeć do zagrody alpak.