Działania te podjęto w ramach piątej już edycji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod hasłem "Pozory mylą, dowód nie". Jej celem jest ograniczenie dostępu osób niepełnoletnich do alkoholu. Jednym ze sposobów jest sprawdzanie przez sprzedawców dokumentów młodych osób chcących kupić alkohol. Jeszcze nie wszyscy handlowcy uświadamiają sobie, jak duże znaczenie ma takie właśnie postępowanie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Loska pochłania lody na środku ulicy. Zero litości dla słodkiego rożka [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel już wie, że nie wygra "TzG"?! Wiemy, na kogo stawia stacja
- Dominika Kulczyk niczym Tatiana Okupnik! Te zdjęcia wolałaby ukryć [ZDJĘCIA]
- Syn Alicji Bachledy-Curuś ma przyrodniego brata. Mało kto widział go publicznie