https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Nie tylko hot-dogi, bo już też cheesburgery. W Żabce

Agnieszka Domka-Rybka
Pixabay.com/zdjęcie ilustracyjne
Żabka poszerzyła portfolio szybkich przekąsek marki własnej o pozycję dla wielbicieli burgerów. Od 20 maja br. w strefie Żabka Café na klientów czekają cheeseburgery – klasyczny i jalapeño.

– Poszerzając nasz asortyment, zawsze staramy się wychodzić naprzeciw aktualnym oczekiwaniom naszych klientów. W czasie pandemii dostęp do restauracji został mocno ograniczony i wielu klientów musiało zrezygnować ze swoich ulubionych produktów. To z myślą o nich, we współpracy z naszym sprawdzonym partnerem handlowym, wprowadziliśmy do oferty cheeseburgery – powiedział cytownay przez portal dlahandlu.pl Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska.

Polecamy także: Oto najtańsze i najdroższe sklepy w Polsce. Zobaczcie najnowszy ranking [lista]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska