Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowe pamiątki z Ciechocinka? Tak. Pachnące

(iga)
Wiceprezes Mariusz Krupa z nową ofertą uzdrowiska.
Wiceprezes Mariusz Krupa z nową ofertą uzdrowiska. Jadwiga Aleksandrowicz
Żel pod prysznic, sól do kąpieli, kremy, peeling, mydełko i balsam na bazie ciechocińskiej soli i wody mineralnej Krystynka właśnie pojawiły się w sprzedaży.

Kilka tygodni temu prezesi uzdrowiskowej spółki, należącej do samorządu województwa zapowiadali, że niebawem będzie można kupić nowe produkty zakładu produkcji uzdrowiskowej. Od kilku dni są już dostępne w obiektach Przedsiębiorstwa Uzdrowisko Ciechocinek SA, szpitalu uzdrowiskowym, sanatoriach i Warzelni Soli, a także Pijalni Wód w Parku Zdrojowym..

- To nasza nowa oferta dla kuracjuszy i gości miasta. Mamy już słynną ciechocińską sól gruboziarnistą, produkowana metodą z drugiej połowy XIX wieku, wodę mineralną "Krystynka" oraz szlam i ług, które niektórzy nazywają "domowymi uzdrowiskami". To produkty powstające w naszym zakładzie produkcji uzdrowiskowej. Teraz dodatkowo proponujemy serię kosmetyków i środków pielęgnacyjnych na bazie naszej soli i wody "Krystynka" - tłumaczy Mariusz Krupa, wiceprezes zarządu Przedsiębiorstwa Uzdrowisko Ciechocinek S.A..
Podkreśla, że od pomysłu do produkcji środków pielęgnacyjnych i kosmetyków minęło raptem pół roku. W tym czasie trwały próby laboratoryjne, badania i testy gotowych wyrobów. Wykonywała je firma kosmetyczna, wyspecjalizowana w produkcji kosmetyków dla uzdrowisk. Ona je też produkuje dla PUC S.A.

W ofercie ciechocińskiego uzdrowiska jest osiem produktów: sól do kąpieli, żel pod prysznic, kremy do twarzy, rak i stóp, peeling, balsam do ciała i mydełko.- Kilkanaście pań, które testowały te wyroby wystawiły im dobrą opinię - podkreśla wiceprezes. Już zauważył, że wielu kuracjuszy kupuje te wyroby jako swoiste pamiątki z Ciechocinka, tym bardziej że na opakowaniach powtarza się motyw tężni.

Spółka zmieniła też swój logotyp na bardziej odpowiadający jej charakterowi i nazwie.
- Staramy się, by nasze nowe produkty znalazły się w szerszej sprzedaży i jednoznacznie kojarzyły się z Ciechocinkiem - nie ukrywa wiceprezes.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska