Z naszych najczęściej pojawia się tam Olej Kujawski, czyli produkt flagowy Zakładów Tłuszczowych w Kruszwicy.
W głównym rankingu „Marki według wartości” olej, wyceniony na 164 mln zł, zajął 81. miejsce (na 330). Trafił również - 9. na 71 pozycji - do zestawienia „Produkty żywnościowe”. Wśród 50 „Najsilniejszych marek 2012” zajął 18. pozycję. Jest również „Najczęściej wybieraną marką” (33. na 65 miejsc) oraz „Postrzeganą jakością” (12. na 60).
Możemy się także pochwalić wartą aż 218 mln zł marką POLO Market - rekord regionalny! Zajęła 60. miejsce w głównym rankingu oraz 10. na 22 w zestawieniu „Handel”, to też 44. „Postrzegana wartość”.
Polacy znają i cenią również Grześki z Jutrzenki (fabryka Coliana z Wielkopolski jest w Bydgoszczy). Grześki są „Najczęściej wybieraną marką” (45.), a Jutrzenka z wynikiem 164 mln zł „Marką według wartości” (80.), „Postrzeganą wartością” (54.). Trafiła też do zestawienia „Słodycze i lody” (9. na 15).
Doceniono także bellę rodem z Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych. W głównym rankingu warta 80 mln zł marka zajęła 137. miejsce. „Trafiła też do zestawienia „Kosmetyki i higiena” (12. na 13 miejsc), jest „Najczęściej wybieraną marką” (56.), oraz „Postrzeganą wartością” (45.).
Delecta Włocławek zajęła 183. miejsce w głównym rankingu, a Marwit - 271.
