https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Olej Kujawski, bella i POLO Market. W Polsce znają nasze marki

agad
Olej Kujawski, bella i POLO Market. W Polsce znają nasze markiOlej Kujawski znalazł się również w zestawieniu "Rzeczpospolitej"
Olej Kujawski, bella i POLO Market. W Polsce znają nasze markiOlej Kujawski znalazł się również w zestawieniu "Rzeczpospolitej" archiwum
Ranking „Najcenniejsze polskie marki” są również w Kujawsko-Pomorskiem - wynika z najświeższego rankingu „Rzeczpospolitej”.

Z naszych najczęściej pojawia się tam Olej Kujawski, czyli produkt flagowy Zakładów Tłuszczowych w Kruszwicy.

W głównym rankingu „Marki według wartości” olej, wyceniony na 164 mln zł, zajął 81. miejsce (na 330). Trafił również - 9.  na 71 pozycji - do zestawienia „Produkty żywnościowe”. Wśród 50 „Najsilniejszych marek 2012” zajął 18. pozycję. Jest również „Najczęściej wybieraną marką” (33. na 65 miejsc) oraz  „Postrzeganą jakością” (12. na 60).

Możemy się także pochwalić wartą aż 218 mln zł marką POLO Market - rekord regionalny! Zajęła 60. miejsce w głównym rankingu oraz 10. na 22 w zestawieniu „Handel”, to też 44. „Postrzegana wartość”.

Polacy znają i cenią również Grześki z Jutrzenki (fabryka Coliana z Wielkopolski jest w Bydgoszczy). Grześki są „Najczęściej wybieraną marką” (45.), a Jutrzenka z wynikiem 164 mln zł „Marką według wartości” (80.), „Postrzeganą wartością” (54.). Trafiła też do zestawienia  „Słodycze i lody” (9. na 15).

Doceniono także bellę rodem z Toruńskich Zakładów  Materiałów Opatrunkowych. W głównym rankingu warta 80 mln zł marka zajęła 137. miejsce. „Trafiła też do zestawienia „Kosmetyki i higiena” (12. na 13 miejsc), jest „Najczęściej wybieraną marką” (56.), oraz „Postrzeganą wartością” (45.). 

Delecta Włocławek zajęła 183. miejsce w głównym rankingu, a Marwit  - 271.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

R
Roberto
POLOmarket bardzo dobrze radzi sobie we wszelkiego typu zestawieniach, nie tylko biznesowych, ale również prokonsumenckich - widziałem ich też w zestawieniu Koszyk Wirtualnej Polski i od razu zadebiutowali na 5. miejscu, wygrywając z takimi markami jak Tesco czy Biedronka. Marka niewątpliwie godna zwrócenia uwagi.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska