
Długo wyczekiwane torowisko, które prowadzi do największej dzielnicy Bydgoszczy - Fordonu, przechodziło w czwartek pierwsze testy. Już od rana pojazdy szynowe sprawdzały, czy na liczącej kilka kilometrów trasie nie ma niespodzianek. Dzięki temu drogowcy będą mogli również oszacować, ile wyniosą czasy przejazdów do pętli Łoskoń. Próby potrwają również przez cały następny tydzień. Tymczasem na terenie przy torowisku trwają ostatnie prace wykończeniowe. Pojawiają się elementy małej architektury, jak ławki, śmietniki i tablice informacyjne. Dodajmy, że inwestycja kosztowała prawie 440 milionów złotych. Do Fordonu od 1 stycznia 2016 r. pojedziemy trzema liniami. Niedługo powinniśmy poznać ostateczny schemat komunikacji miejskiej.
Nowy Tramwaj Pesa Twist

Długo wyczekiwane torowisko, które prowadzi do największej dzielnicy Bydgoszczy - Fordonu, przechodziło w czwartek pierwsze testy. Już od rana pojazdy szynowe sprawdzały, czy na liczącej kilka kilometrów trasie nie ma niespodzianek. Dzięki temu drogowcy będą mogli również oszacować, ile wyniosą czasy przejazdów do pętli Łoskoń. Próby potrwają również przez cały następny tydzień. Tymczasem na terenie przy torowisku trwają ostatnie prace wykończeniowe. Pojawiają się elementy małej architektury, jak ławki, śmietniki i tablice informacyjne. Dodajmy, że inwestycja kosztowała prawie 440 milionów złotych. Do Fordonu od 1 stycznia 2016 r. pojedziemy trzema liniami. Niedługo powinniśmy poznać ostateczny schemat komunikacji miejskiej.
Nowy Tramwaj Pesa Twist

Długo wyczekiwane torowisko, które prowadzi do największej dzielnicy Bydgoszczy - Fordonu, przechodziło w czwartek pierwsze testy. Już od rana pojazdy szynowe sprawdzały, czy na liczącej kilka kilometrów trasie nie ma niespodzianek. Dzięki temu drogowcy będą mogli również oszacować, ile wyniosą czasy przejazdów do pętli Łoskoń. Próby potrwają również przez cały następny tydzień. Tymczasem na terenie przy torowisku trwają ostatnie prace wykończeniowe. Pojawiają się elementy małej architektury, jak ławki, śmietniki i tablice informacyjne. Dodajmy, że inwestycja kosztowała prawie 440 milionów złotych. Do Fordonu od 1 stycznia 2016 r. pojedziemy trzema liniami. Niedługo powinniśmy poznać ostateczny schemat komunikacji miejskiej.

Długo wyczekiwane torowisko, które prowadzi do największej dzielnicy Bydgoszczy - Fordonu, przechodziło w czwartek pierwsze testy. Już od rana pojazdy szynowe sprawdzały, czy na liczącej kilka kilometrów trasie nie ma niespodzianek. Dzięki temu drogowcy będą mogli również oszacować, ile wyniosą czasy przejazdów do pętli Łoskoń. Próby potrwają również przez cały następny tydzień. Tymczasem na terenie przy torowisku trwają ostatnie prace wykończeniowe. Pojawiają się elementy małej architektury, jak ławki, śmietniki i tablice informacyjne. Dodajmy, że inwestycja kosztowała prawie 440 milionów złotych. Do Fordonu od 1 stycznia 2016 r. pojedziemy trzema liniami. Niedługo powinniśmy poznać ostateczny schemat komunikacji miejskiej.