Jak podaje w komunikacie biuro prasowe firmy, do końca maja – w związku ze znoszeniem kolejnych obostrzeń związanych ze stanem pandemii – Poczta Polska planuje uruchomienie wszystkich punktów obsługi klienta w galeriach handlowych. Także coraz więcej pozostałych placówek zaczyna wracać do godzin pracy, jakie obowiązywały przed wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego. Przestały już obowiązywać godziny wyłącznie dla seniorów. Obecnie czas pracy wydłużono w ponad 2800 lokalizacjach (ok. 40 proc.). Kolejne decyzje będą uzależnione od nowych wytycznych Rządu.
Może to Cię też zainteresuje...
- Wydłużenie czasu pracy placówek odbywa się przy zachowaniu wszystkich rygorów bezpieczeństwa. W placówkach obowiązują wydzielone strefy, klienci powinni zachować co najmniej 1,5 metrowy dystans od pracownika Poczty Polskiej. Bliższy kontakt jest możliwy wyłącznie na prośbę pocztowca. Osoby oczekujące na obsługę proszone są o ustawianie się także w bezpiecznej odległości od siebie. Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
W pocztowych placówkach zostały zainstalowane przesłony szklane lub z pleksi oddzielające pracowników obsługi od klientów. Dodatkowo pocztowcy są wyposażeni w maseczki, przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki lub środki dezynfekujące.
