https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Podczas interwencji świadkowie pluli na policjantów, zdejmowali im czapki i szykanowali [wideo]

pio
Zdjęcia z interwencji.
Zdjęcia z interwencji. zrzut z YouTube
Do zajścia doszło w sobotę około godz. 18 przy ul. Gdańskiej w centrum Bydgoszczy. Motorniczy wezwał patrol do awanturującego się pasażera. Policjanci skuli mężczyznę, bo ten się szarpał i wyrywał. I wtedy się zaczęło.

Filmik z interwencji został zamieszczony przez użytkownika "marbig3758" w serwisie

YouTube

Tramwajem jechał 28-letni Jarosław. Był pijany. Miał 1,5 promila. - Zaczął rzucać w innych ludzi butelkami i na nich pluł - relacjonuje podkom. Przemysław Słomski z biura prasowego bydgoskiej policji. - Motorniczy, widząc nasz patrol przy ulicy Gdańskiej, zatrzymał tramwaj i poprosił mundurowych o interwencję.

Funkcjonariusze wyprosili awanturnika z tramwaju. 28-latek zaczął się wyrywać. Chciał im uciec. To dlatego policjanci skuli go w kajdanki. Musieli go obezwładnić. Położyli go na ziemi. Zebrał się tłum przechodniów. Ludzie zaczęli filmować scenę. - Ubliżali funkcjonariuszom, pluli na nich, wyzywali, kazali go puścić - dodaje Słomski. - Stawali w obronie schwytanego przez nich mężczyzny, chociaż nie znali powodu podjęcia interwencji.

Policja o zajściach na ulicy Gdańskiej w Bydgoszczy.

Ktoś zdjął czapki policjantom i je rzucił. Ktoś inny machał zapałkami. Pluli na funkcjonariuszy. W stronę policjantów padły określenia: - "Wy ch**e, ku**y, ped**y".

Funkcjonariusze wezwali posiłki. - 28-latek trafił do aresztu - informuje Słomski. - Wcześniej był on poszukiwany do złożenia wyjaśnień w kilku sprawach.

Mężczyzna ma na koncie m.in. rozboje i kradzieże. Trzy inne osoby, które utrudniały interwencję funkcjonariuszy, też będą musiały się tłumaczyć.

Więcej o sprawie poczytasz we wtorkowym wydaniu "Gazety Pomorskiej". Możesz kupić też [e-wydanie
Co sądzicie o zachowaniu świadków? Czekamy na komentarze

Czytaj e-wydanie »

](http://www.prasa24.pl/gazeta/gazeta-pomorska/)

Komentarze 219

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

H
Hortels

No co zrobić, ludzie którzy chcą zostać policjantami wiedzą dobrze na co się decydują :) Takie jest ich ryzyko zawodowe i tyle , albo będą mieć silną wolę i zostaną albo nie. 

G
Gość
W dniu 19.07.2015 o 16:02, Pszczółka Maja napisał:

  

 

dewianta

 

kurwegosyna trza olać

P
Pszczółka Maja

Nie konieczne. Wystarczy kulturalnie odpowiedzieć.  Mnie osobiście wydaje się, że radiowóz interwencyjny z patrolem powinien być wyposażony w środki bezpieczeństwa własnego oraz bezpiecznego i skutecznego zatrzymywania obywateli naruszających w drastyczny sposób obowiązujący porządek. 

 

Przyjazd patrolu do chuligana w celu interwencji powinien odbywać się błyskawicznie i profesjonalnie. 

 

Chuligan powinien już z daleka otrzymać siatkę krępującą. W przypadku zrzucenia przez gapia czapki służbowej, również powinien otrzymać siatkę krępującą.  Mają tak leżeć. Spokojnie na glebie. 

 

Zaraz będzie odpowiedz, że policjanci nie noszą przy sobie wyrzutni siatek. A dlaczego nie noszą?  Za ciężka  jest? 

G
Gość
W dniu 19.07.2015 o 15:08, Pszczółka Maja napisał:

No dobrze. Masz dużo racji, że mundur tak zwany polowy jest wygodny.Koszula, krawat, wyprasowane spodnie na kant, twarda czapka z usztywniaczem. pas główny to mundur bardzo niewygodny do pełnienia służby.  W takim pełniłem służby nawet w upale. Zgadzam się. Jednak jeśli policjanci nie mają bardziej reprezentacyjnych mundurów oprócz roboczych kombinezonów, to dlaczego pełnią służbę w luksusowych limuzynach?   Patrole mogą pełnić w radiowozach typu polowego. To samochody równie szybkie i zabezpieczone przed kamieniami.  W takim samochodzie można wozić kamizelkę, hełm, wyrzutnię z nabojami siatkowymi, karabinek z nabojami gazowymi, oraz porządną apteczkę pierwszej pomocy.  Również blokada drogi policyjnym samochodem typu terenowego z kolczatką jest dużo skuteczniejsza. Kto w limuzynie wozi kolczatkę ? 

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

 kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

kurwegosyna trza olać

P
Pszczółka Maja
W dniu 18.07.2015 o 20:16, Adam napisał:

 Ale opowiadasz bzdury! Granatowe stroje, które są używane w policji są schludne i wygodne, na czarno chodzą tylko młodzi policjanci w mundurach koszarowych a to z braku środków na policję. To nie rewia mody, ani parada równości tylko PATROL POLICJI. I co jak będzie trzeba biec za bandziorem to nie pobiegnie bo jest w trzewikach i ładnie wyprasowanej koszuli?To nie przemarsz kompani reprezentacyjnej tylko służba niewdzięczna i niebezpieczna praca, o czym świadczą chociażby ciągle wolne etaty w policji! 

No dobrze. Masz dużo racji, że mundur tak zwany polowy jest wygodny.

Koszula, krawat, wyprasowane spodnie na kant, twarda czapka z usztywniaczem. pas główny to mundur bardzo niewygodny do pełnienia służby. 

 

W takim pełniłem służby nawet w upale. Zgadzam się. Jednak jeśli policjanci nie mają bardziej reprezentacyjnych mundurów oprócz roboczych kombinezonów, to dlaczego pełnią służbę w luksusowych limuzynach?  

 

Patrole mogą pełnić w radiowozach typu polowego. To samochody równie szybkie i zabezpieczone przed kamieniami. 

 

W takim samochodzie można wozić kamizelkę, hełm, wyrzutnię z nabojami siatkowymi, karabinek z nabojami gazowymi, oraz porządną apteczkę pierwszej pomocy. 

 

Również blokada drogi policyjnym samochodem typu terenowego z kolczatką jest dużo skuteczniejsza. Kto w limuzynie wozi kolczatkę ? 

A
Adam
W dniu 14.07.2015 o 19:44, Pszczółka Maja napisał:

Oczywiście, że obywatel nie powinien bać się policjantów i przechodzić na drugą stronę ulicy w obawie, że może zostać zatrzymany.Policjant powinien postrzegany być przez obywatela jako ten, który zapewnia mu bezpieczeństwo. Policjant powinien prezentować się godnie. Na ulicy powinien chodzić w mundurze, a nie w roboczym często brudnym drelichu.W drelichach i w pełnym oporządzeniu powinny występować jedynie zespoły szybkiego reagowania.Pojedynczy patrol powinien wyglądać schludnie i nie straszyć swoim widokiem. Kiedyś żołnierz,  tak zwane "czarne" czyli ubiór roboczy mógł używać wyłączne do konserwacji czołgu. 

Ale opowiadasz bzdury! Granatowe stroje, które są używane w policji są schludne i wygodne, na czarno chodzą tylko młodzi policjanci w mundurach koszarowych a to z braku środków na policję. To nie rewia mody, ani parada równości tylko PATROL POLICJI. I co jak będzie trzeba biec za bandziorem to nie pobiegnie bo jest w trzewikach i ładnie wyprasowanej koszuli?

To nie przemarsz kompani reprezentacyjnej tylko służba niewdzięczna i niebezpieczna praca, o czym świadczą chociażby ciągle wolne etaty w policji!

A
Adam
W dniu 16.07.2015 o 13:36, Pszczółka Maja napisał:

Biciem pałą i strzelaniem w łeb nikogo jeszcze nie udało się wychować. To wyraz słabości wychowawców. Pamiętam w szkole podstawowej koleżanki były bite linijkami w dłonie za kleks w zeszycie. Chłopcy targani za uszy. I co ? To dobre metody wychowania ?  Dziś nie wolno bić w szkołach. Tak samo powinno być na ulicach. Policjanci nie powinni wymierzać kar cielesnych. To nie Średniowiecze. 

Skoro rodzice nie umieli wychować tych żałosnych dresiarzy to racja biciem pałą i strzelaniem policja nie da rady wychować dresiarstwa. Ale tylko metody siłowe docierają do ich zakutych łbów. Moim zdaniem policja była zbyt łagodna!

P
Pszczółka Maja
W dniu 16.07.2015 o 12:11, maciek napisał:

Gaz, pała, gaz, pała i jeszcze raz pała. Dresiarstwo trzeba umieć wychować.

Biciem pałą i strzelaniem w łeb nikogo jeszcze nie udało się wychować. To wyraz słabości wychowawców. 

Pamiętam w szkole podstawowej koleżanki były bite linijkami w dłonie za kleks w zeszycie. Chłopcy targani za uszy. 

I co ? To dobre metody wychowania ? 

 

Dziś nie wolno bić w szkołach. Tak samo powinno być na ulicach. Policjanci nie powinni wymierzać kar cielesnych. To nie Średniowiecze. 

m
maciek

Gaz, pała, gaz, pała i jeszcze raz pała. Dresiarstwo trzeba umieć wychować.

P
Pszczółka Maja
W dniu 16.07.2015 o 01:47, Ch W do tego napisał:

Nie trawię psiarni bo kilku znam. Ale jak już jest akcja to każdy postronny kto choćby dotknie policjanta powinien dostać kulę w łeb. Mieli każdemu ładnie tłumaczyć o co kaman? W pierd...l i tyle. Szarpniesz psa w akcji za mankiet - licz się z konsekwencjami. Sam gnoju będziesz potrzebował kiedyś pomocy to zapytasz - dlaczego tak opieszale cackaliście się z bandziorem? Tym wszystkim którzy "interweniują" na interweniujących policjantów życzę, aby ich  matki i córki były zgwałcone, synowie pobici a żony wygrzmocone przez pasażerów autobusów - może szlam nrodu zrozumie o co chodzi...

Więc uważasz, że gdy obywatelowi odbierany jest telefon komórkowy i wnosi protest to powinien zostać natychmiast zastrzelony?  

Gdy pacjent w szoku pooperacyjnym zerwał kroplówkę i schował się w szpitalnej piwnicy, powinien zostać zastrzelony? 

Czy głuchy który nie usłyszał polecenia - stój - powinien zostać zastrzelony? 

 

Jeśli tak, to ulice będą zasłane trupami. 

C
Ch W do tego

Nie trawię psiarni bo kilku znam. Ale jak już jest akcja to każdy postronny kto choćby dotknie policjanta powinien dostać kulę w łeb. Mieli każdemu ładnie tłumaczyć o co kaman? W pierd...l i tyle. Szarpniesz psa w akcji za mankiet - licz się z konsekwencjami. Sam gnoju będziesz potrzebował kiedyś pomocy to zapytasz - dlaczego tak opieszale cackaliście się z bandziorem? Tym wszystkim którzy "interweniują" na interweniujących policjantów życzę, aby ich  matki i córki były zgwałcone, synowie pobici a żony wygrzmocone przez pasażerów autobusów - może szlam nrodu zrozumie o co chodzi...

P
Pszczółka Maja
W dniu 14.07.2015 o 19:47, KubuśPuchatek napisał:

Rysiu mordo Ty moja. Przecież wiesz chłopie jak Cię lubię. Pójdziesz w ministry. Nie zostawię Cię tu samego. Będziesz tym największym od psów. Treserem ;) :P :lol:

Był jeszcze ubiór tak zwany ćwiczebny do codziennego używania podczas zajęć. Jednak patrole zewnętrzne oraz warty musiały występować w mundurach wyjściowych. 

 

Chyba policjanci posiadają również umundurowanie wyjściowe takie, w którym mogliby się pokazać w mieście na ulicy. 

K
KubuśPuchatek
W dniu 14.07.2015 o 19:44, Pszczółka Maja napisał:

Oczywiście, że obywatel nie powinien bać się policjantów i przechodzić na drugą stronę ulicy w obawie, że może zostać zatrzymany.Policjant powinien postrzegany być przez obywatela jako ten, który zapewnia mu bezpieczeństwo. Policjant powinien prezentować się godnie. Na ulicy powinien chodzić w mundurze, a nie w roboczym często brudnym drelichu.W drelichach i w pełnym oporządzeniu powinny występować jedynie zespoły szybkiego reagowania.Pojedynczy patrol powinien wyglądać schludnie i nie straszyć swoim widokiem. Kiedyś żołnierz,  tak zwane "czarne" czyli ubiór roboczy mógł używać wyłączne do konserwacji czołgu. 

Rysiu mordo Ty moja. Przecież wiesz chłopie jak Cię lubię. Pójdziesz w ministry. Nie zostawię Cię tu samego. Będziesz tym największym od psów. Treserem ;) :P :lol:

P
Pszczółka Maja

Oczywiście, że obywatel nie powinien bać się policjantów i przechodzić na drugą stronę ulicy w obawie, że może zostać zatrzymany.
Policjant powinien postrzegany być przez obywatela jako ten, który zapewnia mu bezpieczeństwo.

 

Policjant powinien prezentować się godnie. Na ulicy powinien chodzić w mundurze, a nie w roboczym często brudnym drelichu.

W drelichach i w pełnym oporządzeniu powinny występować jedynie zespoły szybkiego reagowania.

Pojedynczy patrol powinien wyglądać schludnie i nie straszyć swoim widokiem.

 

Kiedyś żołnierz,  tak zwane "czarne" czyli ubiór roboczy mógł używać wyłączne do konserwacji czołgu. 

o
obywatel

Policja Powinna być lubiana i mieć szacunek , wraz z brakiem zaufania , będzie  traktowana J. W .

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska