Klient zamawiając produkty online w aplikacji, wybiera odpowiednią dla siebie lokalizację sklepu, płaci wygodnie i bezpiecznie w aplikacji oraz odbiera produkty w sklepie bez kolejki, tego samego dnia w dogodnych dla siebie „okienkach” czasowych.
Zakupy bezpośrednio do domu
Dzięki płatności online sieć w najbliższym czasie planuje wdrożenie usługi dostawy zakupów bezpośrednio do domów klientów we współpracy z wiodącym na rynku partnerem specjalizującym się w tego typu usłudze. Dodatkowo klienci robiący zakupy w aplikacji będą mieli możliwość ich odbioru w wyznaczonym miejscu na parkingu wybranego sklepu, bez wychodzenia z samochodu. Usługa POLOdrive wkrótce pojawi się w wybranych sklepach sieci na terenie całej Polski.
Po udanym i pierwszym na ogólnopolską skalę wdrożeniu w kwietniu b.r. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną, sieć poszła o krok dalej. Dokonujący zakupów w aplikacji Klienci, mogą je opłacić wygodnie i bezpiecznie online korzystając ze wszystkich możliwych form płatności tj. karty płatniczej, szybkiego przelewu czy też blika. Partnerem sieci w tym zakresie i operatorem płatności jest PayU.
Na szlaku smaku
Aplikacja mobilna POLOmarket jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego w oparciu o tradycyjną POLOkartę. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie, smaczne i szybkie dania. Użytkownicy aplikacji mogą również w łatwy sposób obejrzeć gazetki promocyjne oraz oceniać zakupy dokonane w POLOmarkecie. Aplikacja umożliwia także zbieranie wirtualnych znaczków w programach lojalnościowych organizowanych przez sieć.
Polecamy także: Załoga Polomarketu pracuje w przyłbicach ochronnych. Ma czuć się bezpieczniej
Aplikacja została wyróżniona w finale Mobile Trends Awards 2020 w kategorii commerce/m-commerce.
