Po dwóch porażkach na mundialu w Rosji, Polacy żegnają się z turniejem po fazie grupowej. Rozgoryczenie kibiców widoczne jest w internecie, który zalała fala memów komentujących występ Polaków w najważniejszym od lat turnieju. Suchej nitki po przegranej z Kolumbią nie zostawiają na kadrze media.
Reklamodawcy wcale nie zamierzają rezygnować z wizerunku piłkarzy ani ograniczyć nawiązujących do nich akcji reklamowych. - Związanie się w kampanii z trenerem polskiej reprezentacji Adamem Nawałką przewidywało wszystkie scenariusze, nawet te dla nas najtrudniejsze - przyznaje w rozmowie z "Rzeczpospolitą", na którą powołują się Wirtualnemedia.pl Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska. Podobnie będzie w przypadku Vistuli, która naturalnej wielkości zdjęcia piłkarzy umieściła na wystawach swoich sklepów.
Lista najbogatszych Polaków przed czterdziestką. Debiutuje Robert Lewandowski
Czytamy tam dalej, że według prezesa Vistula Group, Grzegorza Pilcha, główna część kampanii wykorzystującej wizerunek piłkarzy przypadła na kwiecień i maj. Teraz ruszają wyprzedaże więc spółka liczy, że kampania będzie mniej widoczna.
Źródło: Wirtualnemedia.pl
Robert Lewandowski: Wiemy, że zawaliliśmy (x-news/Agencja Informacyjna Polska Press):
