Odświeżone opakowania Polskiego Cukru są utrzymane w łagodniejszej kolorystyce. Górny panel zyskał delikatniejszą, zakrzywioną linię i nadający charakteru gradient, w który płynnie wpisuje się zmieniony logotyp marki. Sam napis uległ uproszczeniu, co ma ułatwić odczytywanie go z półki. Na opakowaniach znajdują się również symbol serca oraz smakowite wizualizacje graficzne.
Opakowania Studio DN zaprojektowało na zlecenie Krajowej Spółki Cukrowej, do której należy marka Polski Cukier.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Skrzynecka przesadza z retuszem? Tak wymalowała się na wycieczkę. Jak w tym chodzić?
- Taka jest Roxie za kulisami "TzG". Prawda o jej zachowaniu wyszła na jaw [WIDEO]
- Jakie wykształcenie ma Jolanta Kwaśniewska? Będziecie zaskoczeni!
- Tak dziś wygląda Małgorzata Maier z "Big Brothera". Uwierzycie, że ma 57 lat?!