Biedronka jest kolejną siecią, która postanowiła wypuścić kolekcję ubrań sygnowaną logotypem sieci - Biedronka Fan Collection. Wcześniej na taki krok zdecydował się Lidl. Jak czytamy w komunikacie prasowym, "produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony".
– Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu – mówi, cytowany w komunikacie, Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
To prawdziwy hit. Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcj...
Co można kupić?
W skład linii Fan Collection wchodzą:
- bluzy,
- skarpetki z logo,
- klapki,
- kolorowe sneakersy.
- t-shirty
Ile kosztują ubrania z serii Biedronka Fan Collection?
Jak podano, za 2 pary skarpetek trzeba będzie zapłacić 14.99 zł. "Skiety" będą dostępne w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46. Klapki w różnych kolorach z antypoślizgową podeszwą i występują w rozmiarach od 36 do 45 i dostępne są w cenie 29,99 zł.
Za kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 trzeba zapłacić 64.90 zł za parę.
Bluzy w cenie 49.99 zł za sztukę dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. Występują w rozmiarach od S do XL. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24.99 zł i dostępne są w 4 różnych kolorach, w rozmiarach od S do XL.
– Już widzimy, że produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów – przekazał portalowi Business Insider Michał Kantorski, który jest odpowiedzialny w Biedronce za tę kolekcję. Ponadto dodał, że "sprzedała się jedna czwarta asortymentu, jeśli chodzi właśnie o skarpetki i klapki".
