https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Procesja Bożego Ciała we Włocławku [zobacz film]

wa
WOJCIECH ALABRUDZIŃSKI
Boże Ciało to święto katolickie obchodzone w czwartek po oktawie Zesłania Ducha Świętego ku czci Najświętszego Sakramentu. W czwartek we Włocławku obchody tego święta rozpoczęły się mszą św. w bazylice katedralnej.

www.pomorska.pl/wloclawek

Więcej informacji z Włocławka znajdziesz na stronie www.pomorska.pl/wloclawek

Kup Gazetę Pomorską przez SMS

Kup Gazetę Pomorską przez SMS

Kup Gazetę Pomorską przez SMS - kliknij

Tradycyjną procesję z hostią niesioną w monstrancji prowadził biskup Wiesław Mering, ordynariusz diecezji włocławskiej. Wierni przeszli ulicami miasta i modlili się przy czterech ołtarzach usytuowanych przy kościele seminaryjnym św. Witalisa, przy klasztorze oo. franciszkanów, na ul. 3 Maja oraz przy farze św. Jana.
Udostępnij

Komentarze 13

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

b
bóm
W dniu 04.06.2010 o 21:40, szuja napisał:

Cholera z tymi Urbanami.Co jeden to lepszy.


Czy ten niewątpliwy komplement, szanowny Szujo, jest trochę pod moim adresem? Ależ nie czuję się godzien….
s
szuja
Cholera z tymi Urbanami.Co jeden to lepszy.
b
bóm
W dniu 04.06.2010 o 16:57, fred13 napisał:

Bóm coś mi się zdaje, że Ty chodzisz w czerwonym moherku z pomponikiem, żebyś nie zapomniał opłacić składki partyjnej, bo przewodnia siła narodu będzie Cię za to ścigać.Śmiem Ci delikatnie przypomnieć, że na 1-go maja też malutko było na pochodzie tych czerwonych moherków i to tak wszystko było po sześćdziesiątce.Słyszałem, że mają zniżkę na wiagrę.Pozdrawiam Fred13


Kierownictwo k. r.-katol. bardzo przypomina kierownictwa partii krajów demokracji ludowej zarówno pod względem wieku, jak i towarzyszących takiemu wiekowi uroków – m.in. amnezji wstecznej. Podejmowane przez nich decyzje też tak się mają do potrzeb poddanych, jak decyzje biur politycznych partii do potrzeb kierowanych przez nie społeczeństw.
Szanowny fredi (13) z zadziwiającą konsekwencją wspomina wiagrę. To pewnie jakieś osobiste reminiscencje. Jeśli poskutkowało – gratuluję.
Wielce szacowny fredi – zauważ, że sztandar nieboszczki wyprowadzono dość dawno, bo w nocy z 28 na 29 stycznia 1990. Ponieważ przywiązanie rodaków do totalitaryzmu nie lubi pustki, współczesną jej funkcję pełni watykańska organizacja sukienkowych, z centralą krajową przy Skwerze Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 6 (W-wa).
Co do mnie, to jestem o całe pokolenie młodszy od tych, którzy Pierwszego Maja usiłowali przekonać ciemnych i maluczkich o swoim przywiązaniu do wartości lewicowych. SLD ma z lewicą tyle wspólnego co kozia d..a z trąbką. Byłoby poniżej mojego poczucia własnej wartości pokazywać się w tym towarzystwie. Swoistą karykaturą lewicowości we Włocławku jest większość (pozwolisz, że posłużę się Twoim określeniem) „czerwonych moherków z pomponikiem”, a w szczególności ci, którzy przy podziale łupów po wyborach zostali przez tę pseudolewicę nominowani do żłobów.
Łączę pozdrowienia i życzę zwycięstwa w słusznej walce z leśną mafią.
PS
Dziwię się dobremu samopoczuciu adwersarzy w chwili pogrążania się k. r.-katol. w aferach o światowym zasięgu.
G
Gość
Szli, szli, szli.... Ale ilu wiedziało dlaczego idą?
f
fred13
W dniu 03.06.2010 o 23:42, bóm napisał:

Żartobliwie - prześmiewczy ton prześwietnego Freda13 (w tym zaliczanie mnie do moherków) dobitnie świadczy o tym, że prawdopodobnie jest funkcjonariuszem obcego (r-katol.) państwa i nie ma żadnych argumentów, żeby podyskutować o tym, co poruszałem powyżej:- pedofilia kleru- pasożytowanie na organizmie RP- historyczne zbrodnie.Co do Rydzyka - jego przekręty znane są powszechnie, a ostatnio nawet Glemp stwierdził, że Rydzyk to problem. Przepraszam, że nie sygnowałem nickiem swojego ostatniego wpisu - zwykłe przeoczenie. Myślę, że mimo to zostałem rozpoznany.Pozdrowienia dla intrelokutorów.



Bóm coś mi się zdaje, że Ty chodzisz w czerwonym moherku z pomponikiem, żebyś nie zapomniał opłacić składki partyjnej, bo przewodnia siła narodu będzie Cię za to ścigać.
Śmiem Ci delikatnie przypomnieć, że na 1-go maja też malutko było na pochodzie tych czerwonych moherków i to tak wszystko było po sześćdziesiątce.
Słyszałem, że mają zniżkę na wiagrę.
Pozdrawiam Fred13
b
bóm
W dniu 03.06.2010 o 22:30, fred13 napisał:

Gościu coś mi się zdaje, że należysz do moherowych berecików, tylko nie dajesz dobrowolnych składek, ale jesteś zorientowany kto je zbiera i na jaki cel i jakim jeździ samochodem. Ja o tych sprawach nic nie wiedziałem.Pozdrawiam Fred13


Żartobliwie - prześmiewczy ton prześwietnego Freda13 (w tym zaliczanie mnie do moherków) dobitnie świadczy o tym, że prawdopodobnie jest funkcjonariuszem obcego (r-katol.) państwa i nie ma żadnych argumentów, żeby podyskutować o tym, co poruszałem powyżej:
- pedofilia kleru
- pasożytowanie na organizmie RP
- historyczne zbrodnie.
Co do Rydzyka - jego przekręty znane są powszechnie, a ostatnio nawet Glemp stwierdził, że Rydzyk to problem.
Przepraszam, że nie sygnowałem nickiem swojego ostatniego wpisu - zwykłe przeoczenie. Myślę, że mimo to zostałem rozpoznany.
Pozdrowienia dla intrelokutorów.
f
fred13
Gościu coś mi się zdaje, że należysz do moherowych berecików, tylko nie dajesz dobrowolnych składek, ale jesteś zorientowany kto je zbiera i na jaki cel i jakim jeździ samochodem. Ja o tych sprawach nic nie wiedziałem.

Pozdrawiam Fred13
n
niepoprawnośćpolityczna
Procesja Bożego Ciała we Włocławku, czyli judeochrześcijańska manifestacja uliczna.
G
Gość
W dniu 03.06.2010 o 21:51, fred13 napisał:

Tak masz rację partii nigdy nic nie wyszło i psoci do dzisiaj, tylko się przeróżowiła. Religia katolicka nie jest żadną organizacją, nikt tego nie organizował, jest po prostu religią. Można tą religię wyznawać albo nie, nikt nikogo tutaj do wyznawania wiary nie zmusza i żaden moherowy berecik nie podgląda zebrań partyjnych przeróżowionych komunistów i białych kołnierzyków.Słuchaj bóm, a może byś tak wstąpił do moherowych beretów, dobrowolnie, tylko składkę byś wysyłał na cele kultu religijnego, też dobrowolną.Pozdrawiam Cię!Fred13


Jak PiSo - katole wprowadzą na wszystko cenzurę i nie będzie już z czego czerpać radości zycia - może zbliżę się o moherów (na bezpieczną odległość oczywiście); tam zawsze jest się z czego pośmiać . Tylko nie wiem co z tą składką. Wiadomo powszechnie, że składki zbiera Oj.dyr. A on zwykle te wdowie grosze przeznacza na swoje skromne potrzeby (np. meybach). Czy to są cele kultowe - nie jestem pewien, ale skoro Ty, jako znawca przedmiotu, tak twierdzisz, to pewnie tak jest.
Religia organizacją nie jest - to prawda, ale ja tak nigdy nie pisałem. Natomiast państwo (w tym Watykan), organizacją jest jak najbardziej - ze wszystkimi organizacyjnymi atrybutami (to nie miejsce na wykład), w tym agendami. Agenda w nadwiślańskim państwie pasożytuje od dawna, wymuszając specjalne traktowanie, ogromne pieniądze (patrz Komisja Majątkowa), budynki, ziemie i wpływając na ustawodawcę szantażem wyborczym, aby stanowione prawa podporządkować katolickiej ideologii.
Pozdrawiam szanownego Freda13
f
fred13
W dniu 03.06.2010 o 22:38, bóm napisał:

Nikt was nie podgląda (byłoby co podglądać ) Wszystkie te atrakcje można obejrzeć powyżej. Partia się oczyszczała, ale jej nie wyszło. I odeszła w niebyt. A psociła tylko kilka dziesięcioleci. Teraz kolej na organizację watykańską. Za wszystkie morderstwa przeszłości (wojny krzyżowe, inkwizycja, konkwista) i grzeszki współczesności (Irlandia, USA, Austria, Niemcy, Ameryka Łacińska i in.) w końcu ludzie masowo odwracają się od zgubnej ideologii. Co do wiagry - funkcjonariusze k. r-katol. oczywiście doskonale się bez niej obchodzą - u nich poziom libido jest znacznie wyższy, niż średnia populacji. Tylko nie wiem, czy jest czego zazdrościć.



Tak masz rację partii nigdy nic nie wyszło i psoci do dzisiaj, tylko się przeróżowiła. Religia katolicka nie jest żadną organizacją, nikt tego nie organizował, jest po prostu religią. Można tą religię wyznawać albo nie, nikt nikogo tutaj do wyznawania wiary nie zmusza i żaden moherowy berecik nie podgląda zebrań partyjnych przeróżowionych komunistów i białych kołnierzyków.

Słuchaj bóm, a może byś tak wstąpił do moherowych beretów, dobrowolnie, tylko składkę byś wysyłał na cele kultu religijnego, też dobrowolną.

Pozdrawiam Cię!

Fred13
b
bóm
W dniu 03.06.2010 o 21:22, fred13 napisał:

Słuchajcie podglądacze procesji religijnych katolików, Wy chodzicie na procesje, aby się pomodlić? a może byliście kiedyś SB-kami i pozostał Wam ten nawyk obserwowania procesji do dzisiaj i podawania tych niesmacznych opinii w internecie. A fe! takie to paskudne. To Wy jesteście zbłąkani a nie Kraj nad Wisłą. To Wasza partia tyle razy się oczyszczała, aż ją szlak trafił, przestańcie zażywać wiagrę, bo to szkodzi Wam na mózgi i prawidłowe myślenie.


Nikt was nie podgląda (byłoby co podglądać ) Wszystkie te atrakcje można obejrzeć powyżej. Partia się oczyszczała, ale jej nie wyszło. I odeszła w niebyt. A psociła tylko kilka dziesięcioleci. Teraz kolej na organizację watykańską. Za wszystkie morderstwa przeszłości (wojny krzyżowe, inkwizycja, konkwista) i grzeszki współczesności (Irlandia, USA, Austria, Niemcy, Ameryka Łacińska i in.) w końcu ludzie masowo odwracają się od zgubnej ideologii. Co do wiagry - funkcjonariusze k. r-katol. oczywiście doskonale się bez niej obchodzą - u nich poziom libido jest znacznie wyższy, niż średnia populacji. Tylko nie wiem, czy jest czego zazdrościć.
~gość~
Długosz jak zwykle dał popisówkę . Mundurki itp . Ale to cieszy , znak młodzieży na tej procesji ! Fajnie ,że dzieicaki włączają się w takie sprawy . Cieszy , oj cieszy.
G
Gość
Jeśli nie liczyć funkcyjnych i występujacych oraz seminarium i Długosza, to średnia wieku uczestników jest typowo moherowa i oscyluje około 60. To cieszy.
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska