Akademia PARP udostępniła kurs „Profesjonalny sekretariat” dla wszystkich, którzy powinni doceniać porządek w organizacji biura, czyli pracowników sekretariatu, asystentów,
a nawet samych szefów!
Przeczytaj też: Szkolenie internetowe. Eksport dla początkujących
Blended learning oznacza połączenie szkolenia e-learningowego i innych aktywności, w tym zajęć stacjonarnych.
Szkolenie „Profesjonalny sekretariat” zdzieli się na sześć modułów e-learningowych, a dodatkowo moduł pracy grupowej WebQuest i warsztat stacjonarny na koniec:
Moduł 1. Nowoczesny sekretariat
Moduł 2. Organizacja pracy sekretariatu
Moduł 3. Komunikacja
Moduł 4. Rozmowy telefoniczne
Moduł 5. Korespondencja
Moduł 6. Wizerunek własny w pracy
Moduł 7. Jak dotrzeć do informacji? Webquest
Moduł 8. Jak przekazać informacje? Warsztat komunikacji
Przeczytaj również: Szkolenie PARP. Jak ocenić wiarygodność przedsiębiorstwa?
- W modułach Komunikacja, Rozmowy telefoniczne i Korespondencja znalazły się lekcje z elementami komunikacji w języku angielskim - przedstawia zalety szkolenia Aleksandra Szulenckaz Akademii PARP. - Osoby, które ukończą moduły e-learningowe, mogą wziąć udział w dodatkowych dwóch modułach. Moduł siódmy jest oparty na nowoczesnej formie dydaktycznej - projektowym WebQueście, doskonalącym umiejętność praktycznego wyszukiwania informacji w Internecie. Metoda WebQuest wykorzystuje pracę grupową, ocenianą przez eksperta, a także realizuje znakomitą zasadę efektywnego uczenia siebie poprzez uczenie innych. Moduł ósmy to stacjonarny warsztat w Warszawie służący budowie indywidualnych umiejętności komunikacyjnych.
Chciałbyś ukończyć taki kurs? Odwiedź stronę www.akademiaparp.gov.pl
(TIK)
