O naszym mieście głośno jest na lotnisku w Bydgoszczy.
- Od kwietnia do końca czerwca potrwa tam promocja Miasta Zakochanych - mówi Magdalena Ludwikowska, kierownik Referatu Oświaty, Promocji i Kultury Urzędu Miasta. - Kibice piłkarscy, którzy przyjechali na EURO 2012, dotarli do nas prawdopodobnie dzięki tej reklamie. Z promocją miasta staramy się wychodzić jak najdalej na zewnątrz. Stąd cały czerwiec pokazujemy miasto na sześciu innych lotniskach. Ponadto, przez miesiąc filmik zachęcający do przyjazdu tu emitowano w kolejkach SKM w Trójmieście.
Dzięki udziałowi w ogólnopolskim konkursie "Desig-NOWE Miasto 2012" o Chełmnie, które otrzymało wyróżnienie, dwa razy mówiło się w programie telewizji śniadaniowej "Kawa czy herbata".
- Program ten oglądają miliony osób, więc dla nas była to wspaniała promocja - podkreśla Ludwikowska. - Chcemy też postawićznaki zachęcających do odwiedzenia Chełmna przy nowym odcinku A-1.
Czytaj e-wydanie »