Przypomnijmy. W październiku ubiegłego roku Instytut Badań Opinii i Rynku Pentor przepytał grupę 900 osób w Bydgoszczy: mieszkańców, studentów i przedsiębiorców.
Okazało się, że bydgoszczanie lubią swoje miasto i dobrze się w nim czują. Aż 81 procentom mieszkańców dobrze żyje się w Bydgoszczy. Jeszcze więcej, bo aż 91 procent bydgoszczan, odczuwa silne poczucie więzi z miastem.
Pentor sprawdzał również, czy znamy logo Bydgoszczy, czyli 3 budynki spichrzy.
Okazało się, że logo zna 57 procent mieszkańców. Jeszcze lepiej logo kojarzą studenci - 63 procent, a największą znajomością wykazali się przedsiębiorcy. Logo zna aż 75 procent z nich.
Z oficjalnej strony miasta, www.bydgoszcz.pl, najchętniej korzystają studenci - 64 procent. Portal cieszy się też zainteresowaniem ponad połowy przedsiębiorców - 52 procent.
Sporo mieszkańców, bo 72 procent przepytanych, wie o istnieniu "Kuriera Ratuszowego". Podobna liczba, bo 75 procent uważa, że spotkania prezydenta Bydgoszczy z mieszkańcami to dobry pomysł. Odmiennego zdania jest 7 procent przebadanych.
