Zespół Inteligo informuje swoich klientów, że w niedzielę 15 czerwca d godz. 00.01 do godz. 12 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego, mobilnego i telefonicznego Inteligo, aplikacji mobilnej IKO, Portmonetki IKO oraz płatności w sklepach internetowych przy pomocy usługi "Płacę z Inteligo" oraz "Płacę z IKO".
Przeczytaj także: mBank, Millenium i PKO BP. Te banki banki online mają najgorszą reputację w sieci!
W czasie przerwy karty płatnicze Inteligo będą natomiast obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?