Zobacz wideo: Koniec z odmową przyjęcia mandatu? Jest nowy projekt.
Sensoryczny plac zabaw, który jeszcze w pierwszym kwartale 2021 roku powstanie na terenie Śródmieścia – przy ul. Targowej we Włocławku – będzie dostępny nie tylko dla podopiecznych Przedszkola Publicznego nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi. Po godzinach pracy przedszkola, będą mogły z niego korzystać również inne dzieci z tej części miasta.
Przy ul. Targowej we Włocławku powstanie nowy plac zabaw
Nowy sensoryczny plac zabaw we Włocławku wyposażony zostanie w:
- urządzenia muzyczne,
- elementy do zabawy (m.in.: zjeżdżalnie, piaskownicę i huśtawkę),
- interaktywne tablice edukacyjne, wpierające psychomotoryczny rozwój dzieci.
Budowa sensorycznego placu zabaw na terenie Śródmieścia - przy Przedszkolu Publicznym nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi - jest jednym z działań wpisanych do Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Włocławek na lata 2018-2028.
- Inwestycja jest jednym z elementów przedsięwzięcia 1.2.1. Przedszkole kreatywne. PP Nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Targowej 3 to jedyne przedszkole publiczne zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie obszaru rewitalizacji. Nic więc dziwnego, że działanie zakładające zwiększenie atrakcyjności i dostępności placówki, a co za tym idzie, przyczynienie się do wzrostu poziomu wykształcenia, rozwoju i zwiększenia poziomu integracji społecznej mieszkańców tej części miasta w różnym wieku, zostało wpisane do Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Włocławek na lata 2018-2028
– czytamy na stronie internetowej rewitalizacja.wloclawek.eu
Przedszkole nr 8 we Włocławku szkoli nauczycieli
Dodajmy, że przedsięwzięcie 1.2.1. Przedszkole kreatywne to wielokierunkowe działanie. W ubiegłym roku 13 nauczycieli zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 8 we Włocławku uzyskało dodatkowe kompetencje związane z wprowadzeniem programu pedagogiki Marii Montessori w edukację przedszkolną. Jak dowiadujemy się ze strony rewitalizacja.wloclawek.eu, harmonogram działań do 2024 roku zakłada między innymi:
- kolejne szkolenia kadry nauczycielskiej,
- sukcesywne doposażenie placówki,
- uruchomienie nowych projektów edukacyjno-wychowawczych.
