https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Reklamy suplementów diety. Jest szansa, że wreszcie przestaną nam w nich obiecywać cuda

pixabay.com
Ministerstwo zdrowia opowiada się za zmianami na rynku suplementów diety i leków OTC.

Jak pisze "Puls Biznesu", na początek resort chce wprowadzić zmiany w obszarze reklamy.  Cytowana przez "PB" Milena Kruszewska, rzecznik resortu, podkreśla, że najpierw trzeba sprawdzić, czy reklamy suplementów nie wprowadzają konsumentów w błąd, co do właściwości produktów. Nieoficjalnie mówi się m.in. o ograniczeniu liczby reklam suplementów diety, a także wysokich karach dla podmiotów, które nie przestrzegają przepisów.

CZYTAJ TEŻ: Pogromcy Kilogramów Bydgoszcz. Taki biznes: chudniemy pod okiem Magdy Głodek i Agnieszki Karbowskiej

Źródło: Puls Biznesu

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska