Jak pisze "Puls Biznesu", na początek resort chce wprowadzić zmiany w obszarze reklamy. Cytowana przez "PB" Milena Kruszewska, rzecznik resortu, podkreśla, że najpierw trzeba sprawdzić, czy reklamy suplementów nie wprowadzają konsumentów w błąd, co do właściwości produktów. Nieoficjalnie mówi się m.in. o ograniczeniu liczby reklam suplementów diety, a także wysokich karach dla podmiotów, które nie przestrzegają przepisów.
Źródło: Puls Biznesu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?