W Kodeksie Reklamowym Torunia, oprócz przepisów dotyczących funkcjonowania zewnętrznych reklam, znajdują się także zapisy dotyczące ogrodzeń i obiektów małej architektury. Prace nad Kodeksem rozpoczęły się w 2017 roku. Przeprowadzono wtedy m.in. konsultacje społeczne z mieszkańcami.
EnergaCamerimage. Gwiazdy światowego kina przyjadą na festiwal do Torunia
Obecnie trwa ostatni etap konsultacji. Kilka dni temu zorganizowano spotkania warsztatowo-informacyjne dla branży reklamowej, natomiast w czwartek (7 listopada) o godz. 17 w Centrum Sztuki Współczesnej (sala LABSEN) odbędzie się otwarte spotkanie dla mieszkańców. Zostanie przedstawiony projekt Kodeksu Reklamowego Torunia. Będziemy także okazja, by wyrazić swoje opinie dotyczące zapisów, które znalazły się w dokumencie. Osoby, które nie mogą uczestniczyć w spotkaniu, mogą zapoznać się z założeniami projektu na stronie Urzędu Miasta Torunia i wysłać swoje uwagi (do 14 listopada) na adres: [email protected]
