Kwestionariusz składał się z 13 pytań i miał ocenić zadowolenie osób korzystających z usług Skarbówkl.
Co było celem osób, które go wypełniały? Przede wszystkim uzyskanie zaświadczenia. Oprócz tego - otrzymanie informacji.
- Poziom satysfakcji wyniósł 98,76%, co świadczy o wysokim standardzie usług - podaje Piotr Ławicki z Urzędu skarbowego w Rypinie. - Podatnicy dostrzegają zmiany na lepsze. Znalazły się jednak słowa krytyki, którą należy traktować jako konstruktywną, gdyż jednym z głównych celów jest rozwijanie pozytywnego wizerunku.
Osoby, które chcą zapoznać się z dokładnymi wynikami ankiety - mogą sprawdzić je na stronie internetowej urzędu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie
- Gąsiewska wygina się w krzakach. Fani dostrzegli gigantyczną zmianę [ZDJĘCIA]
- Koroniewska po śmierci matki została zupełnie sama. Smutne, co mówi o relacji z ojcem
- Paulla prała brudy z ojcem swojego dziecka. Teraz on ma raka. Padły słowa o żerowaniu