https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Słomka ptysiowa z Brześcia Kujawskiego jedzie do Kolonii

oprac. (d-ka)
ZC Brześć
Kolejny rok z rzędu firma Brześć weźmie udział w jednym z największych i najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w branży słodyczy i przekąsek. Tegoroczna, 48. edycja tragów ISM w Kolonii odbędzie się w dniach 28–31 stycznia. Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego w ten sposób będzie promować swoją markę eksportową oraz zapoznawać się z najnowszymi trendami w branży.

W Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek ISM udział weźmie ponad 1 600 wystawców z 60 krajów. Wśród najważniejszych producentów słodyczy, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników nie zabraknie reprezentacji rodzimych przedsiębiorstw. Coroczne targi to doskonała okazja do promocji oferty firmy, pozyskania nowych kontaktów handlowych oraz rozwijania relacji z dotychczasowymi kontrahentami, jak również do obserwacji trendów i nowości w branży.

Brześć. Słomka ptysiowa z cukrem, cynamonem i z nasionami jedzie na prestiżowe targi słodyczy w Kolonii

Flagowe wyroby z rodzinnej firmy

Jak co roku podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną produkty Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć. Rodzinna firma z Kujaw przedstawi swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy. Artykuły z ciasta ptysiowego zostaną zaprezentowane pod brandem marki eksportowej – Crispico. – Od premiery naszej marki eksportowej, która miała miejsce w listopadzie 2016 roku, staramy się zwiększyć świadomość zagranicznych konsumentów odnośnie naszych rodzimych produktów oraz budować silną, międzynarodową firmę. Targi odbywające się w Kolonii są do tego doskonałą okazją. To również szansa na budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami. Jest to istotne zwłaszcza w czasach, gdy na polskim rynku słodyczy coraz silniejsza staje się wewnętrzna konkurencja – komentuje Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Słodycze z Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć wybierają się w podróż do Dubaju

Stawiają na eksport

Firma od lat w swojej strategii rozwoju stawia na eksport, czemu służyć ma regularna obecność na najważniejszych, międzynarodowych targach dedykowanych przemysłowi spożywczemu. Produkty Brześcia są obecnie dystrybuowane na kilka kontynentów, trafiając w ten sposób do konsumentów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Rosji. W Polsce, słodycze i przekąski tej marki można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Biedronka, Lewiatan, POLOMarket, Intermarché czy Dino, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska